روزنامه خراسان گفت:

فرمانده انتظامي مشهد گفت: جمعه گذشته شادي پس از برد يک تيم واليبال موجب اعتراض برخي فوتساليست ها قرار گرفت و مشاجره لفظي يکي از واليباليست ها به نزاع با چند فوتساليست کشيده شد. سرهنگ حجت نيکمرام افزود: جوان ۲۲ساله اي که کتک خورده بود با دوستانش در جاده قديم قوچان تماس گرفت و دقايقي بعد چند جوان با خودرو به سالن ورزشي رفتند. آن ها در حالي که سلاح جنگي، خنجر و شيشه نوشابه شکسته در دست داشتند پس از ايجاد رعب و وحشت در سالن ورزشي به شليک چند گلوله اقدام کردند و از محل گريختند.

وي اضافه کرد: در پي وقوع اين حادثه بلافاصله مأموران کلانتري الهيه براي بررسي موضوع به سالن ورزشي رفتند و با کشف يکي از گلوله هاي عمل نکرده، سرنخي نيز از شماره يکي از خودروها به دست آوردند.

وي تصريح کرد: بررسي شماره مذکور نشان داد که خودرو متعلق به جوان کتک خورده است که در همين حال نيز آن جوان خود را به پليس معرفي کرد.

رئيس پليس مشهد ادامه داد: با توجه به اهميت و حساسيت موضوع، اين پرونده به عمليات ويژه پليس مشهد سپرده شد و گروهي از مأموران زبده ، دستگيري عاملان نزاع را در دستور کار قرار دادند تا اين که با استفاده از شگردهاي فني و پليسي موفق شدند ۵ متهم را در اين پرونده دستگير کنند.

سرهنگ نيکمرام خاطرنشان کرد: از افراد دستگير شده کلت جنگي، تعدادي فشنگ، خنجر، باتوم و افشانه فلفلي کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامي مشهد همچنين گفت: بررسي ها نشان مي دهد که برخي از عاملان نزاع نيز متواري هستند که با صدور دستورات ويژه اي از سوي قاضي شعبه ۹۰۳مجتمع قضايي انقلاب اسلامي مشهد، تحت تعقيب قرار دارند. وي افزود: ۳تن از متهمان دستگير شده داراي سوابق کيفري هستند و ۲تن از آنان نيز به شليک گلوله با سلاح جنگي و شرکت در نزاع اعتراف کرده اند، در عين حال بررسي هاي بيشتر درباره اين حادثه تأسف بار از سوي مأموران عمليات ويژه پليس مشهد همچنان ادامه دارد.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 381828

برچسب‌ها