۰ نفر
۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲

ایسنا نوشت: به مناسبت درگذشت آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی، اپلیکیشن کتاب فیدیبو کتاب «هاشمی بدون روتوش» را در اختیار کاربران خود قرار داد.

کتاب «هاشمی بدون روتوش» (پنج سال گفتگو با هاشمی رفسنجانی) اثر فرشته‌سادات اتفاق‌فر و صادق زیباکلام توسط اپلیکیشن فیدیبو در اختیار کاربران این سامانه قرار گرفته است.

در معرفی این کتاب عنوان شده است: «این کتاب نه بخش دیگری از خاطرات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی است، نه مصاحبه با او و نه پرسشی از نظرات و دیدگاه‌های ایشان. این کتاب، گفت‌وگوهایی صریح، رک و بی‌پرده با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی است پیرامون انبوهی از پرسش‌ها، شبهات، ابهامات و معماهایی که پیرامون بسیاری از مسائل، تحولات، شایعات و وقایعی که قبل و بعد از انقلاب اسلامی ایران به وقوع پیوسته است؛ پرسش‌هایی در خصوص گذشته آقای هاشمی و خانواده‌شان، اینکه ایشان اساسا چه کسی بوده‌اند، شایعاتی که در خصوص ثروت و فعالیت‌های تجاری منسوبین ایشان مطرح است، رابطه نزدیک و علاقه عجیب مرحوم امام خمینی به ایشان، مبارزات ایشان قبل از انقلاب، طرح مسئله ولایت فقیه پس از انقلاب، تداوم جنگ بعد از فتح خرمشهر، قتل‌های زنجیره‌ای، دوم خرداد و... .»

نسخه چاپی این کتاب پیش‌تر توسط انتشارت روزنه در قطع وزیری منتشر شده بود.

58243

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 621969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =