فرماندار بویراحمد:  منتقدان برجام مخالفان دولت هستند

پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان بویراحمد صبح امروز به ریاست محمد کاظم نظری فرماندار، با حضور غلام محمد زاررعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلسس شورای اسلامی و اعضای شورای اداری شهرستان بویراحمد برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین از یاسوج،در این نشست پس از ادای احترام به آتش نشان های شهید حادثه ساختمان پلاسکو، غلام محمد زارعی نماینده نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ودیعه ای است که خداوند به برکت خون شهدا به ملت ما ارزانی داشته است و همه ما در برابر این دستاورد ارزشمند یک مسئولیت الهی داریم که باید به آن عمل کنیم.

وی با اشاره به فرا رسیدن دهه مبارک فجر عنوان کرد: این ایام فرصتی برای بازخوانی مجدد انقلاب و بیان دستاوردها و خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی به این ملت است.

زارعی تصریح کرد: در دهه فجر همه باید به بهترین روش ممکن این روزها را ارج نهیم تا جریان انقلاب اسلامی در ذهن همگان به خصوص جوانان کشور بیش از پیش تداعی شود و بدانند که همه آن تلاش ها برای این بود که ملت ما بهار داشته باشد، احترام داشته باشد و خدمت و خدمتگذاری در این کشور به افتخار بدل شود.

در ادامه محمد کاظم نظری فرماندار شهرستان بویراحمد با اشاره به رحلت جانگداز آیت الله هاشمی رفسنجانی، گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی وزنه تعادل بخشی بری جلوگیری از افراط و تفریط ها در کشور بود و مایه مسرت است که مردم فهیم کشور ما تحت تاثیر تبلیغات منفی قرار نگرفتند و قدردان این شخصیت وارسته انقلابی بودند.

وی با اشاره به انتخابات شورای شهر پیش رو عنوان کرد: تبلیغات زودهنگام کاندیدهای شوراها خلاف قانون است و از همه مردم فهیم استان خواستاریم در انتخاب های خود به دور از هرگونه تعصب قومی و قبیله ای، معیار تخصص و قانونمداری را مدنظر قرار بدهند.

فرماندار بویراحمد گفت: تعهد ،تجربه وتخصص از ارکان اصلی مسئولیت پذیری هستند که فقدان هرکدام از این شاخصه ها خسارتهای جبران ناپذیری مثل حادثه اخیر ساختمان پلاسکوی تهران را رقم خواهد زد وما باید از این مسئله درس بگیریم.

نظری با تاکید برتخصص گرایی اذعان داشت: خیلی ها با ابراز نگرانی از اینکه باید در انتخابات شورای شهر تهران از افراد کارامدتری استفاده می شد وشهرت به تنهایی نمی تواند کارساز باشد گفت: همین برای شهر ما هم صادق است و نباید در انتخاب شوراها ملاک انتخاب طایفه وقبیله باشد.

رئیس شورای اداری شهرستان بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود، با توجه به نزدیکی دهه مبارک فجرگفت: با گذشت چند دهه از عمر با برکت جمهوری اسلامی وبا وجود کمبودها وامکانات رفاهی نامناسب، وضعیت قبل از انقلاب با بعداز آن در این استان قابل قیاس نیست و باید قدر دان زحمات و خدمات نظام جمهوری اسلامی باشیم.

نظری گفت: خدمات دولت باید به گوش مردم رسانده شود واین تبلیغ یک دولت نیست؛بلکه تبلیغ خدمات نظام است و لازم است اطلاع رسانی شود.

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: ما باید به دهه فجر به چشم یک فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی نگاه کنیم تا شاهد ناشکری و قدرناشناسی نباشیم.

فرماندار بویراحمد در پایان هم گریزی به برجام زد وگفت: عده ای نقدهای غیر منصفانه ای در مورد برجام داشته اند که متاسفانه این گروه با وجود تعداد اندک، صدای بلندی دارند، گویی کشور را در یک وضعیت مناسب تحویل این دولت داده اند وبرجام باعث بروز همه ی مشکلات است.

نظری تصریح کرد: آنها نمی خواهند به یاد بیاورند در چه شرایطی دولت را تحویل گرفتند و در چه شرایطی تحویل دادند، آیا واقعآ شرایط کنونی ما مثل سال ۹۲ هست؟

وی با بیان اینکه نمی گوئیم نقدی به برجام نباشد، گفت: همه ی ما به بدعهدی آمریکا واقف هستیم وهیچوقت آمریکا را دوست خودمان نمی دانیم ولی نباید خلط مبحث شود ودستاوردهای برجام را نادیده بگیریم.

این مسئول در پایان با اشاره به یک سالگی برجام خاطرنشان کرد: کسانی که تحلیل های نابجا درباره برجام می کنند در واقع مخالف دولت هستند نه اصل برجام و خود می دانند شرایط کشور ما در حیطه های مختلف اعم از کشتی رانی، نفت، گاز و بانکداری نسبت به سالهای گذشته پیشرفت چشم گیری داشته است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 626346

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =