محله ۱۳آبان شهر ری، مشکلات زیادی دارد که در جلسه اخیر کمیته نظارت شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مشکلات محله 13 آبان شهر ری در حضور اعضای شورایاری، مدیران محلی، کمیته نظارت شورای شهر و برخی شهروندان بررسی شد.
شورایاران در این نشست از سازمان آب و فاضلاب تهران درخواست کردند نسبت به بهسازی و تعویض لوله های فرسوده آب در محله 13 آبان اقدام لازم را انجام دهد.
همچنین در این جلسه بررسی امکان ساماندهی مشاغل و صنایع مزاحم اعم از دفاتر فروش انواع آهن آلات ساختمانی و حمل و جابجایی آن مطرح شد.
مشکل دیگری که برای مردم ساکن در محله 13 آبان طرح شد، تردد بی وقفه ماشین های سنگین در سطح محله بود که باعث انواع آلودگی های صوتی و بصری و احتمال بروز حوادث جبران ناپذیر، می شود. شورایاران درخواست کردند در این بخش تصمیم مهمی از سوی دستگاه های مربوطه اتخاذ شود.
مشکلات شهروندان محله در حوزه حمل و نقل و ترافیک و عمران، بحث دیگر این نشست بود. احداث پل های عابر پیاده مکانیزه بر روی خیابان شهید رجایی، مترو جوانمرد قصاب، جهت تسهیل رفت و آمد عابران پیاده و همچنین پیش بینی و تخصیص ایستگاه تاکسیرانی و تخصیص خط 13 آبان- شهرری از جمله مواردی طرح شده در جلسه مزبور بود.
شورایاران خواستند در طرحهای توسعه محله، جابجایی ساختمان سرای محله با ساختمان دیگر، به دلیل کوچک بودن ساختمان و کمبود مساحت و فضاهای مورد نیاز سرا برای ارائه خدمات به اهالی محله از جمله کتابخانه، سالن مطالعه، کلاس های مناسب و سایر فعالیت های مورد نیاز سرا هم مورد بررسی قرار گیرد.
در ادامه نشست، برخی درخواست های مطرح شده از سوی شهروندان از سایر نهادها و سازمان ها، طرح شد. از آن جمله احداث درمانگاه و داروخانه شبانه روزی، از سوی وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی در محله، نظارت مستمر و گشت انتظامی به منظور تأمین امنیت مضاعف محله به ویژه در در سطح پارک جانبازان و همچنین بررسی امکان احداث جایگاه های عرضه سوخت پمپ بنزین و گاز در سطح محله از سوی ﺷﺮﮐﺖ ﻣﻠﯽ ﭘﺨﺶ ﻓﺮآورده ﻫﺎي ﻧﻔﺘﯽ اﯾﺮان از جمله مواردی است که از سوی اهالی مطرح شده است.
همچنین بررسی امکان بهسازی، مرمت وساخت در جهت ارتقاء کیفیت فضاهای آموزشی مربوطه در سطح محله، از سوی سازمان آموزش و پرورش نیز مطرح شد. در رابطه با شبکه های انتقال و توزیع برق، نیز درخواست مردم این بود که متناسب و هماهنگ با تغییرات موجود، بروزرسانی شبکه فرسوده کابل ها و تجهیزات برق رسانی در برخی نقاط در محله صورت گیرد و شرکت توزیع نیروی برق استان تهران به این موضوع رسیدگی کند.
همچنین مقرر شد سازمان آب و فاضلاب تهران نسبت به بهسازی و تعویض لوله های فرسوده آب اقدام لازم را انجام دهد.

 

46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 628400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =