تسنیم نوشت: یک سایت آمریکایی خبر از موافقت ایالات متحده با صدور روادید برای تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان خبر داد.

سایت آمریکایی «aroundtherings.com» در گزارشی اختصاصی خبر داد، تیم ملی تیراندازی با کمان ایران مجوز حضور در مسابقات لاس‌وگاس را دریافت کرد. بر اساس این گزارش آمریکا با صدور روادید برای کمانداران کشورمان برای حضور در مسابقات جهانی تیراندازی با کمان در لاس‌وگاس موافقت کرد. این سایت این خبر را در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «توئیتر» نیز منتشر کرده است.

پیش از این سفر تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان به ایالات متحده در هاله‌ای از ابهام بود، چرا که رئیس جمهوری آمریکا دستور ممنوعیت ورود ایرانیان و شهروندان 6 کشور دیگر به این کشور را صادر کرده بود.

این درحالی است که محمدعلی شجاعی، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان کشورمان درخصوص تصمیم جدید آمریکایی‌ها گفت: بعداز ظهر روز گذشته به ما اعلام کردند از 16 نفری که برای حضور در این مسابقات درخواست داده بودیم، روادید 5 نفر شامل دو کماندار زن، و دو کماندار مرد و یک سرپرست موافقت شده و می‌توانند در لاس‌وگاس حضور داشته باشند.

او گفت: در ضمن با توجه به اینکه روادید تازه روز گذشته آماده شده باید تیم دوباره به ارمنستان برود و در آنجا روادید جدید را بگیرد و با توجه به اینکه فردا روز تمرینی مسابقات است، تیم به آمریکا اعزام نخواهد شد.

256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 633918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =