میزان نوشت: رئیس شورای شهر تهران گفت: ارقامی که در رابطه با افزایش کرایه ها در سال 96 مطرح شده است تنها پیشنهاد کمیسیون عمران و حمل و نقل عمومی شورای شهر بوده و این ارقام نهایی نیست.

مهدی چمران گفت: رقم های در نظر گرفته شده برای افزایش کرایه ها در سال 96 تنها پیشنهاد کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران به عنوان کمیسیون تخصصی است.

وی افزود: ارقام پیشنهادی هنوز در صحن علنی شورای شهر تهران مطرح نشده و اعضا در این رابطه رای گیری نکرده اند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حواشی مطرح شده پیرامون صحبت های اخیر برخی از مسئولان شهرداری تهران در رابطه با واقعی شدن رقم کرایه ها تصریح کرد: در حال حاضر بحث واقعی کردن کرایه ها در سال 96 مطرح نیست.

چمران ادامه داد: بدون شک واقعی کردن کرایه ها در یک بازه زمانی کوتاه مدت محقق نمی شود و اگر شهرداری نیز به دنبال این کار باشد، شورای شهر طی یک بازه زمانی طولانی مدت این کار را انجام خواهد داد.

او گفت: مردم نباید نگران افزایش بی رویه کرایه ها در سال 96 باشند. بدون شک در سال 96 نیز روند افزایش کرایه ها بر مبنای نرخ تورم خواهد بود و میزان افزایش ها به گونه ای نیست که مردم شهر تهران با مشکل مواجه شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به لزوم فراهم کردن شرایط تشویقی برای افرادی که از وسایل حمل و نقل عمومی برای ترددهای خود استفاده می کنند اذعان کرد: در شرایطی که شورای شهر تهران به دنبال فراهم کردن شرایط تشویقی برای استفاده کنندگان از وسایل حمل و نقل عمومی است، افزایش بی رویه کرایه ها برای مردم مشکل ساز شده و این با سیاست های شورای شهر در تضاد است.

چمران در خصوص زمان بررسی مصوبه افزایش کرایه ها در شورای شهر تهران بیان کرد: این لایحه طی دو هفته آینده به صحن علنی شورای شهر تهران آورده شده و به رای گذاشته خواهد شد.

۴۷۲۳۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 639646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۵
    13 0
    جبران املاک نجومی از جیب مردم
  • بی نام A1 ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۵
    0 0
    آخه گران کردن و گرانی هم توضیح لازم داره. یا. نویده ؟. مرد مومن خدا ما را هدایت کنه که حرفهای برخی از مسئولین را بشنویم و در ک کنیم رمز و موز آنها پی ببریم