منچستریونایتد-ساوتهمپتون/ چشمک جام اول به شیاطین سرخ

امشب تیم های منچستریونایتد و ساوتهمپون فینال جام اتحادیه باشگاه های انگلیس را برگزار می کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم های منچستریونایتد و ساهتهمپتون یکشنبه شب فینال رقابت های جام اتحادیه باشگاه های انگلیس را قرار است در استادیوم ومبلی شهر لندن برگزار کنند. جامی که قطعا اهمیت آن از دو جام دیگر فوتبال انگلیس(لیگ برتر و اف.ای کاپ) کمتر است اما بردن آن خالی از لطف نیست. به ویژه برای منچستری که پس از رفتن سر الکس فرگوسن کمبود قهرمانی دارد و به شدت تشنه این جام هرچند به ظاهر کم ارزش است. خوزه مورینیو می تواند امشب کاری کند که دیوید مویس و لویی فنخال و حتی سر الکس فرگوسن کبیر هرگز نتوانستند آن را انجام دهند. کسب جام در اولین فصل حضور روی نیمکت شیاطین سرخ! یونایتدها تا به حال موفق شده اند 4 بار جام اتحادیه فوتبال انگلیس موسوم به EFL CUP را فتح کنند و امشب می توانند این عدد را به 5 ارتقا دهند.

شاگردان خوزه مورینیو بدون شک در بهترین فرم خود پا به میدان ومبلی خواهند گذاشت. آن ها در 5 دیدار قبلی خود در لیگ برتر و لیگ اروپا و جام حذفی پنج پیروزی کسب کرده اند و از لحاظ روحی در شرایط خوبی به سر می برند. دیگر خبری از نتایج سینوسی ابتدای فصل نیست و بازیکنان آقای خاص در مسیر خوبی قرار دارند به گونه ای که با 48 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی لیگ برتر ایستاده اند و فاصله شان با همشهری پر سر و صدای خود در رده دوم فقط 4 امتیاز است. منچستر یونایتد برای رسیدن به دیدار فینال در مرحله نیمه نهایی هال سیتی را از مقابل برداشت و برای بازی امشب هنریک میخیتاریان را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

اما در سوی دیگر میدان شاگردان کلود پوئل فرانسوی حضور دارند. بدون شک ساوتهمپون تیم دست و پا بسته ای در دیدار فینال نخواهد بود. فقط کافی است به سیاهه تیم هایی که به دست "قدیس ها" (لقب ساوتهمپتون) در جام اتحادیه حذف شده اند نگاه کنید. آن ها در مرحله یک چهارم نهایی آرسنال را در استادیوم امارات 2-0 شکست دادند و در نیمه نهایی هم طی دو دیدار رفت و برگشت از سد لیورپول و یورگن کلوپ گذشتند تا حریف منچستر در فینال شوند. آن ها در حال حاضر با 30 امتیاز در رده سیزدهم جدول لیگ جزیره قرار دارند و شاید پیروزی و قهرمانی در بازی امشب دست‌آویز خوبی برای فراموشی نتایج ضعیف در این فصل باشد.

دیدار فینال رقابت های جام اتحادیه باشگاه های انگلیس بین دو تیم منچستریونایتد و ساوتهمپتون یکشنبه شب ساعت 20 و به قضاوت آندره مارینر در استادیوم ومبلی برگزار می شود. 

 

 

 

254 41

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 640476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =