در ۹ اسفند، دریافت دومین جایزه اسکار توسط اصغر فرهادی بیشترین بازدیدها را به خود اختصاص داد.

در صدر اخبار سیاسی امروز، سخنان رییس جمهور قرار دارد. روحانی گفت: برخی فسادهای‌بزرگ در ظاهری‌ آراسته انجام شده است.

همچنین ماجرای «پرونده‌داران» حامی احمدی‌نژاد در آرزوی بازگشت به پاستور هم بسیار پربازدید بود. از سوی دیگر واکنش شمخانی به خبر دیدارش با الجبیر در بغداد توجه مخاطبان را به خود جلب کرد.

در سرویس اقتصادی خبری درباره رونمایی از اسکناس ۱۰هزار ریالی جدید پربازدید بود. جزییات این اسکناس‌جدید با نقش حافظ دل از مخاطبان ربود تا با اطلاع از سرنوشت بازار مسکن در سال آینده پربازدیدترین اخبار اقتصادی امروز باشد.

غوغای فیلم «فروشنده» به کارگردانی اصغر فرهادی و با هنرمندی چهره های محبوب سینمای ایران مانند شهاب حسینی و ترانه علیدوستی خبر اصلی فرهنگ و هنری امروز بود. کوتاه اینکه «فروشنده»‌ اسکار گرفت تا به همراه معرفی برگزیدگان اسکار هشتاد و نهم پربازدیدترین مطلب باشد. یادداشت محمدجواد ظریف درباره اسکار و فیلم فروشنده هم مخاطبان زیادی داشت.

در سرویس جامعه مشخص شد کدام‌ملت‌ها بیشترین ساعات را در سال کار می‌کنند. همچنین رابطه بین سرطان و رژیم غذایی و معرفی بهترین خوراکی‌های ضدسرطان خبرپربازدید بعدی این سرویس بود. یک گزارش هم تبعات اجتماعی تاکسی‌های آنلاین را به مخاطبان گوشزد کرد.

در سرویس بین الملل یک دیپلمات کهنه کار اعلام کرد ایرانیان هزاران سال است که جلوه‌گاه فرهنگ و تمدن‌اند. اهمیت "اسکار فروشنده" به حدی بود که سفر پادشاه سعودی را به حاشیه برد و البته پست بعیدی‌نژاد برای فروشنده هم پربازدیدترین خبرها بود.

در سرویس آی.تی مراسم رونمایی از گلکسی تب اس۳ سامسونگ در کنفرانس جهانی موبایل توجه گوشی بازها را به خود جلب کرد و در سرویس طنز هم خواسته اصلی احمدی‌نژاد از ترامپ لو رفت!

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 641213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =