در ۲۳ اسفندماه، بیشترین اخبار به دعوای لفظی شدید بین ترکیه و هلند اختصاص دارد.

در صدر اخبار پربازدید امروز سیاسی متن نامه مشایی به رئیس دولت اصلاحات به چشم می خورد. او نوشت: از رنجش احتمالی پوزش می‌خواهم! همچنین مشروح نشست خبری علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی پربازدید بود. در این سرویس خبری از جدیدترین کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری که قرار است با حسن روحانی رقابت کند هم منتشر شد و پربازدید بود.

در سرویس اقتصادی اعلام نتایج سرشماری ١٣٩٥ نگاه‌ها را به خود جلب کرد. جواب این سوال هم برای مخاطبان ما مهم بود که آیا کوئیک می‌تواند جایگزین پراید شود؟ در این سرویس پیش‌بینی‌خروج مسکن و معدن از رکود هم توانست پربازدید شود.

خبر تاسف بار سرویس فرهنگ و هنر این بود که علی معلم درگذشت. در این سرویس سه آلبوم برتر موسیقی سال ۹۵ از نگاه کاربران خبرآنلاین معرفی شد و همچنین اعلام شد فیلم «فروشنده» در آمریکا دو میلیون دلاری فروخته است.

در سرویس اجتماعی انتقاد از شهرداری درباره پلازای‌ولیعصر پربازدید بود. یک عضو شورای شهر گفت: باید با هلی‌کوپتر رفت بالا و دید در وسط میدان‌ولیعصر چه‌خبر است! همچنین عنوان شد مشخص شدن تکلیف مردم در ثبت اسناد خودرو با بخشنامه رئیس قوه قضاییه به دعواها پایان داده است. گروهی از متخصصان هم احتمال خروج مواد مذاب از دماوند را بررسی کردند و برخی از آنها حسابی مردم را ترساندند.

در سرویس بین‌الملل یکی از تحلیلگران سیاسی اعلام کرد: ترکیه هیچ جایی در اتحادیه اروپا ندارد. در پاسخ به او هم چاووش اوغلو یکی از مقامات ترکیه گفت: مقامات هلند به بیماری هاری مبتلا شده‌اند! حتی هلند به شهروندان خود هشدار داد حواسشان را حسابی جمع ترک‌ها کنند.

در سرویس فناوری اطلاعات هشدار پدر اینترنت به تأثیر منفی سیاست‌های ترامپ بر آینده اینترنت باعث شد حواس اینترنت بازان جمع شود.

در سرویس طنز هم مردم از تماشای عید دیدنی عجیب بذرپاش و قالیباف و بقایی! حسابی لذت بردند.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 646069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =