ثبت‌نام بیش از ۸۰۰۰ داوطلب انتخابات شورا در آذربایجان‌غربی

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی آخرین آمار داوطلبین ثبت نامی انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان را تا ظهر امروز ۸۰۲۴ نفر اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، علیرضا رادفر در جمع خبرنگاران رسانه های مختلف در فرمانداری ارومیه گفت: تا ساعت ۱۳ امروز ۸۰۲۴ نفر در سطح استان برای انتخابات شوراهای شهر و روستا ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱۳۲۴ نفر در حوزه های شهری و بقیه در حوزه های روستایی هستند.

وی افزود: ۱۸۷ نفر از ثبت نامی ها از بانوان هستند که از این تعداد ۱۲۴ نفرشان برای حوزه های شهری داوطلب شده اند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی تصریح کرد: از بین ثبت نامی ها ۲۵ نفر با مدرک دکترا، ۴۳۰ نفر با مدرک فوق لیسانس، ۱۱۹۹ نفر با مدرک لیسانس و بقیه با مدرک فوق دیپلم، دیپلم و یا سواد خواندن و نوشتن هستند.

رادفر با انتقاد از تخریب های شکل گرفته در فضای مجازی گفت: بحث تخریب توسط کاندیداها باید کنار گذاشته شوند و بداخلاقی انتخاباتی است و بهتر است داوطلبین ورود به شورا با معرفی برنامه های خود و کنار گذاشتن هرگونه تهمت و تخریب رفتار کنند ضمن اینکه با کانال های شایعه پراکن و بداخلاق برخورد خواهیم کرد.

وی افزود: فردا یکشنبه آخرین روز ثبت نام برای ورود به شوراهای شهر و روستاست و این زمان تمدید نخواهد شد.

شایان ذکر است بر طبق اعلام ستاد انتخابات آذربایجان غربی،زمان ثبت نام داوطلبین ورود به شوراهای شهر و روستا در ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۶ فروردین ماه به پایان خواهد رسید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 648976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =