رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن از اجرای برنامه های شاد و متنوع برای مهمانان نوروزی به عنوان عیدی این اداره به آنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، یوسف نیک انجام با  اعلام این خبر ، ضمن تبریک  فرارسیدن سال نو به همه اصحاب فرهنگ و هنر و خبر، اظهار داشت، حلول سال نو و تولد دوباره طبیعت، عید فرخنده و کهن نوروز باستانی را که یادگار نیاکان و پیام‌آور دوستی، عشق و محبت، با لطافت گیاه و خرمی طبیعت، و تحول به مراحل نیکوتر و برتر است را به  همه هموطنان به ویژه اصحاب  فرهنگ، هنر و خبر  تبریک عرض  می نماییم.

وی در ادامه با بیان اینکه  شهرستان فومن با داشتن جاذبه های طبیعی و مناظر بی بدلیل، این شهرستان را یکی  از شهرهای توریستی  استان معرفی نمود.

نیک انجام  تصریح  کرد: باتوجه به اینکه فومن مهمانان  زیادی در ایام نوروز  از این شهرستان دیدن میکنند : به همین مناسبت  برنامه ها متنوع فرهنگی و هنری  بعنوان عیدی مهمانان در نظر گرفته شده است.

این مسوول خاطر نشان کرد:  اجرا  کنسرت  موسیقی  ناصر وحدتی  در مجتمع سیدالشهداء  در چهارم فروردین ، اجرای جشنواره عیدانه در  دو منطقه  توریستی ماسوله و  قلعه رودخان  با حضور  هنرمندان  بنام  استان و شهرستان  در پنجم و هفتم فرودین ماه ، برپایی سفره هفت سین  در اداره ،  از جمله  برنامه های  پیش بینی شده  در ایام نوروز می باشد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن در پایان از  زحمات و تلاش های مادی و معنوی همه مسوولین  استان و شهرستان ، اصحاب فرهنگ و هنر ،خبر و رسانه و همکاران سختکوش که در اجرای برنامه  های فرهنگی و هنری٩٥ به  این مجموعه یاری  ومساعدت کردند  تقدیر و تشکر نمود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 648978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =