۰ نفر
۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۵
علیرضا منصوریان کجاست و چه می‌کند؟

سرمربی استقلال به دلیل حضور در دوره‌های پزشکی و ورزشی تمرینات ابتدای سال استقلال را از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان سرمربی موفق استقلال در اولین تمرینات آبی پوشان در سال 96 غایب بود تا در کنار ملی پوشان این تیم تبدیل به سرشناس ترین غایبان استقلال در آغاز سال جدید شود. غیبت علیرضا منصوریان اما جنسی متفاوت از غیبت دیگر استقلالی ها دارد و منصوریان جوان که این روزها در آلمان به سر می برد ترجیح داده تا از فرصت تعطیلات برای بالابردن اطلاعات به ویژه در زمینه بدنسازی و پزشکی ورزشی استفاده کند.

 


جلسات متعدد منصوریان برای آینده ی استقلال
سرمربی استقلال روز چهارشنبه در جلسه ای سه ساعته با دکتر کلاوس میشل برائمن که رئیس کمیته پزشکی ورزش آلمان است، برگزار کرد. برائمن که تخصص اصلی او تشخیص عملکرد ورزشکاران، تست های خون، لاکتیک و غیره است در این جلسه به همراه دکتر یحیی کیانمرز عضو پیشین فدراسیون بدنسازی ایران پذیرای منصوریان بود. سرمربی استقلال در جلسه با این دو برنامه ی تمرینات استقلال طی لیگ شانزدهم را به این افراد ارائه کرد تا کار او بر اساس علم روز دنیا بررسی شود و منصوریان بتواند بر اساس پیشنهادها و انتقادات این دو نفر، برای سال های آینده برنامه ای بی نقص برای استقلال فراهم کند.

 

 

*حضور در بیمارستان هامبورگ و آشنایی با معصوم بیگی
بازدید از دانشگاه و بیمارستان هامبورگ به همراه حمید معصوم بیگی، فرزند مجید معصوم بیگی از بازیکنان سابق اکباتان و سایپا بخش بعدی سفر منصوریان به کشور آلمان بود. سرمربی استقلال به همراه این دو نفر و رئیس بیمارستان هامبورگ از بیمارستان هامبورگ بازدید کرد. بخش فیزیوتراپی و توانبخشی این بیمارستان برای کاهش زمان میان مصدومیت و بازگشت بازیکنان به تمرینات فعالیت می کند، از بخشهایی است که مورد توجه سرمربی استقلال قرار گرفت. این بخش از بیمارستان هامبورگ به صورت اختصاصی و تیمی با باشگاه های همکاری می کند و هم اکنون باشگاه هایی مانند آ اس رم، هامبورگ، هانوفر و غیره با این باشگاه قرار داد امضا کرده اند تا در صورت نیاز بازیکنان بعد از عمل جراحی در این مرکز حاضر شوند. در این مرکز بازیکنان از سوی چند پزشک تحت نظر قرار می گیرند تا خیلی زود بتوانند به شرایط مسابقه بازگردند. سرمربی استقلال قرار است در بازگشت به ایران شرایط همکاری با این مجموعه را با معاونت پزشکی باشگاه استقلال در میان بگذارد.
حمید معصوم بیگی که دارای مدرک لیسانس علم ورزش است، در رشته ی بدنسازی ورزشی ادامه تحصیل می دهد و از دوستان نزدیک منصوریان است که حضور در این مراکز و سمپوزیم ها را برای او هماهنگ کرده است. معصوم بیگی برای مدرک کارشناسی ارشد در رشته بدنسازی فوتبال ادامه تحصیل خواهد داد تا در آینده به عنوان یکی از بدنسازهای فوتبال ایران بتواند در ایران و یا اروپا فعالیت کند.

 

 

*سمپوزیم پزشکی ورزشی، پایان بخش برنامه منصوریان در آلمان
حضور در سمپوزیم بیمارستان هامبورگ، آخرین برنامه منصوریان برای حضور در آلمان بود که روز شنبه انجام شد. در این دوره بدنساز تیم رم ایتالیا و یکی از اعضای کمیته پزشکی فدارسیون فوتبال آلمان به سخنرانی پرداختند و در ادامه این سخنرانی ها روش های جلوگیری از آسیب، استفاده از ابزارهای روز دنیا، ارتباط با جی پی اس و آخرین متدها در دوره هایی به حاضران آموزش داده شد تا حاضران با فضای علمی جلوگیری از آسیب در ورزش و مداوای آن بیشتر آشنا شوند.


*علیرضا منصوریان سرمربی استقلال که حضور او در آلمان باعث شد تا سه جلسه ابتدایی تمرین این تیم را از دست بدهد در پایان به ورزش سه گفت: حضور در آلمان و شرکت در این دوره ها خیلی خیلی مفید بود و امیدوارم با استفاده از روز دنیا بتوانیم کمک کنیم تا ورزشکاران کمتر دچار مشکل شوند و امیدوارم همگی در سال پیش رو بهتر از گذشته در مسیر موفقیت حرکت کنیم.

 

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 649070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =