بازیگر طنز: انسولین می‌زدم، شایعه کردند هروئینی شده‌ام

اکبر عبدی که دو شب پیاپی مهمان برنامه «دورهمی» بود در برنامه شب گذشته درباره بیماری و شایعه اعتیادش صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شب گذشته مهران مدیری در دومین شب از گفتگو خود با اکبر عبدی به ادامه موضوع بدآموزی پرداخت.

عبدی در پاسخ به سئوال ابتدایی مدیری درخصوص آخرین وضعیت پیوند کلیه خود گفت:چهارم اردیبهشت 95 عمل پیوند داشتم باید به مدت یک سال دارویی‌هایی استفاده کنم.

او در ادامه با اشاره به بیماری دیابتش گفت: «دلیل بیماری قند انسولین مصرف می‌کردم،امیدوارم کسی انسولین نزند شبیه ماژیک است که در بازو ودورشکم انسولین استفاده می‌کردم. البته وقتی سر کاری بودیم و من انسولین را تزریق کردم، رفتند شایعه کردند که عمو اکبر هروئینی شده میره پشت هروئین میزنه. همه گفتن کی هروئین صاف میزنه تو شکمش ؟
به همین دلایل انسولین استفاده نکردم و اشتباه محضی بود که انجام دادم فکر کنید طناب دار دور گردن خودم انداختم و به مرور سه تا از رگ‌های اصلی بسته شد و کلیه‌ها از کار افتاد.»

عبدی در ادامه درباره پشیمانی اش از بازی در برخی نقش ها گفت: «به طور مثال هیچ وقت دیگر سر چند کار نمی‌رفتم. زمانی صبح برای «در مسیر تند باد»، بعدازظهر تئاتر شهر «خاک در افلاک» اقای توسلی کارمی‌کردم و بلافاصله تئاتری که خودم کارگردان و تهیه‌کننده بودم را انجام می‌دادم و بعد «اخراجی‌ها» را بازی می‌کردم. همه این کارها را به خاطر اینکه خودم و خانواده‌ام به نتیجه دلخواه مادی برسیم انجام دادم اما به چه قیمتی آدم خودش را از بین ببرد به نتیجه مادی رسیدیم اما ارزش نداشت.»

این بازیگر پیشکسوت در پایان برنامه متفاوت‌ترین هدیه را به موزه دورهمی تقدیم کرد و گفت: «سنگین‌ترین کادو را به دورهمی آوردم  و در این لحظه عوامل پشت صحنه با چرخ، امیر نوری را آوردند.»

مدیری گفت: «اینو چه کارش کنم؟» عبدی گفت: «برای فروش در موزه بگذارید.» اما در پایان عبدی تندیس جشن حافظ را به موزه دورهمی اهدا کرد.

58244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 649096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =