۰ نفر
۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۲

ایرنا نوشت: سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در دیدار با عادل الجبیر وزیر امور خارجه عربستان سعودی و آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در باره اوضاع خاورمیانه به ویژه سوریه دیدار و مذاکره کرد.

پایگاه خبری وزارت خارجه روسیه روز پنجشنبه در باره دیدار لاوروف و الجبیر در مسکو نوشت که وزیران خارجه دو کشور اوضاع سوریه، یمن و لیبی همراه دورنمای حل و فصل مسائل اعراب و رژیم صهیونیستی را بررسی کردند.
تامین ثبات در منطقه خلیج فارس نیز از دیگر محورهای اصلی مذاکرات وزیران خارجه روسیه و عربستان سعودی بوده که عصر دیروز برگزار شد.
در این دیدار، طرف روسی تاکید کرد که حل و فصل مناقشه ها و اختلاف ها در خاورمیانه از راههای سیاسی، مذاکره بر اساس رعایت اصول و قوانین بین المللی و منشور سازمان ملل، ضامن بهبودی اوضاع منطقه است.
وزارت خارجه روسیه همچنین اعلام کرد که لاوروف دیروز نیز در دیدار با آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مسکو در باره مسائل خاورمیانه با محوریت سوریه و وضعیت پیرامون تحولات این کشور مذاکره کرد.
اطلاعات بیشتری از جزئیات این دیدار اعلام نشده است.

52311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 659111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
    1 1
    شخصیت این الجبیر برای من خیلی جالب است. چون شاهزاده بوده و یک سری نوکر همیشه زیر دستش داشته فکر می کنه هرچی می گه درسته و بقیه باید گوش به فرمانش باشند. دوزار پول تو جیبش گذاشته و راه افتاده دور دنیا که رفیق جمع کنه.