ایرنا نوشت: علی زادسر نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی گفت: محور مناظرات انتخاباتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، «خالی بندی‌های اقتصادی، بیان مطالبات اقتصادی جامعه، نقد سیاست‌های وارداتی و صادراتی دولت یازدهم و پاسخ به وعده های چهار سال گذشته رئیس جمهور فعلی خواهد بود».

وی با ابراز نگرانی از احتمال عدم اجماع اصولگرایان با محوریت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) بر سر یک نامزد هشدار داد: «اگر آنها بر سر یک نفر به توافق نرسند، مرتکب خیانتی بابخشودنی شده اند.»

زادسر که هم اکنون در مرکز تحقیقات فقهی قوه قضائیه در قم فعالیت می کند، در معرفی خویش می گوید:« من پژوهشگر و نویسنده‌ی فعلی در این روزگار، و مشغول کارزار سخت در فضای سایبر، و دفاع جانانه از مواضع امام خمینی، امام خامنه‌ای، جمهوری اسلامی ایران و پاسخ دندان شکن به ضدانقلاب داخلی و خارجی دادن، در اینترنت با سایت، و شبکه‌های اجتماعی تلگرام، و کانال قلم و بیان زادسرجیرفتی، واتس‌آپ، گوگل پلاس، و تازگی هم در توییتر هستم».

اهم سخنان وی از این قرار است:

*اصولگرایان باید بر روی یک نفر به توافق برسند. اگر چنین نکنند به اهل ایمان، اسلام، نماز جمعه، خانواده معظم شهیدان، جانبازان، آزادگان، بسیج، و جامعه‌ی بزرگ ولایتمداران متدین و با وفای نظام اسلامی در صنوف گوناگون فرهنگی، علمی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، نظامی، انتظامی، قضایی، حوزوی و دانشگاهی، خیانتی نابخشودنی کرده اند.

* اجماع احتمالی روی رئیسی خواهد بود. او از سادات جلیل‌القدر و خبرگان عظیم‌ألشان است، و افتخار بس بزرگ خادم‌الرضا نصیبش شده است. البته رای نهایی من گزینه ای است که جمنا روی آن اجماع و معرفی کند. یعنی شخصا رئیسی را ترجیح می‌دهم و اصلح می‌دانم اما اگر جمنا قالیباف را معرفی کرد بنا بر مصلحت جامعه اسلامی به ایشان رأی خواهم داد.

*توقعم از رییس جمهور آتی مست نشدن از قدرت بالای ریاست جمهوری، و مغرور نگشتن از القاب و الفاظ مجیزگویان شیطانی و بی‌تقوا، و اطاعت محض و همیشگی از نایب امام زمان و گردنکشی نکردن در برابر نظرات صائب و الهی ایشان است. همچنین خنثی سازی نقش کلیدی پول‌های باد آورده از فیش‌های کثیف و نجومی با اقدام انقلابی؛ مبارزه جدی و عملی و لاینقطع با رشوه ‌ده و رشوه‌گیر، اختلاس‌گران، دزدان بزرگ ، و حساب‌کشی شخصاً از وزیران و استانداران و اعتماد کامل به آنان نکردن؛ پرهیز از اشرافی‌گری و تجملات، کم گفتن و زیاد عمل کردن و ... است.

*مشارکت مثل همیشه و بلکه بیشتر خواهد بود. احتمالاً بین 75% تا 85% در انتخابات ریاست جمهوری و تا 90% شوراهای شهر و روستا.

*برجام را، بد فرجام، و بزرگترین دروغی که تا حالا در جمهوری اسلامی به مردم گفته شده است، می‌دانم. متأسفانه یا باید بگوییم که روحانی به ناحق به شیخ دیپلمات معروف شده است، یا تیم آمریکایی ظریف، خیلی ظریف رخش هسته‌ای جمهوری اسلامی را تسلیم دشمن کردند و یک زین قابل توجه هم به دست نیاوردند. در یک کلمه؛ برجام، دروغ بزرگ تاریخ معاصر است.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 659293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
    5 0
    عدم انتخاب مجدد تو مجلس و رد شدن مردم ازش انگار خیلی بهش فشار اورده.