نایب رئیس شورای شهر کرج در سالروز ملی شوراها با تبریک سالروز تشکیل شوراها، روز کارگر و هفته معلم اظهار داشت: مکتب حیات بخش اسلام بر مشورت در کارها تاکید اساسی دارد و اگر علاوه بر اندیشه ها، قلب ها نیز با یکدیگر همدل و همراه شوند، طعمِ خدمت به مردم شیرین تر می شود.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، محمد علی بخشی ادامه داد: معنای صحیح مدیریت جهادی مدیریت عقلانی با گام هایی فراتر از قوانین جاری است و تحت هیچ شرایطی برای سرعت بخشی به کارها مجاز به ترکِ قانون یا انجام فعل تخلف نیستیم.
وی از رسالت های شکل گیری شورای اسلامی شهر به چالش کشیدن دستگاه های مختلف شهری برای بررسی سطح خدمات رسانی دانست و افزود: اما در حال حاضر بسیاری از دستگاه های خدمات رسان نظیر ادارات برق، آب و گاز پاسخگوی پرسش های این نهاد مردمی نیستند.
به گفته علی بخشی مردم با انتخاب نمایندگان شان در شوراهای اسلامی شهر و روستا در واقع بین خود و مسوولان یک پل ارتباطی ایجاد کردند تا بستر مناسبی برای رسیدگی به مشکلات و نیازها به وجود آید.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: آلوده نشدن فضای شوراهای اسلامی به مسائل سیاسی و جناحی، در اولویت قرار دادن نیازهای مردم، داشتن برنامه ریزی، حضور مستمر در بین مردم و انعکاس مشکلات از مهم ترین وظایف شوراهای اسلامی شهر و روستا است .
علی بخشی در ادامه به نقش مهم شوراهای اسلامی درمدیریت شهری اشاره کرد و افزود: اعضای شوراهای اسلامی باید پاسخگوی مردم باشند و زمینه خدمت به مردم را به وجود آورند که البته دولت باید به کمک شوراها بیاید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 659758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =