همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح با آرمان های امام (ره) تجدید میثاق کردند. در سویی دیگر نیز نیروی زمینی ارتش همزمان با سوم خرداد، در حال برگزاری رزمایش بیت المقدس ۲۹ در منطقه نصر آباد اصفهان است.

به گزارش خبرآنلاین، به مناسبت روز آزادسازی خرمشهر مراسم تجدید میثاق جمعی از فرماندهان و نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی با آرمان های امام خمینی (ره) صبح امروز در حرم مطهر امام (ره) برگزار شد. سردار اسماعیل قاآنی، جانشین فرمانده سپاه قدس نیز در این مراسم به ایراد سخنرانی پرداخت.

حفظ و ارتقای آمادگی رزمی بارزترین شاخصه رزمایش بیت المقدس ۲۹ است

همچنین به روایت ایسنا، از برگزاری رزمایش بیت المقدس ۲۹ در منطقه نصر آباد اصفهان خبر داد.

امیر سرتیپ نوذر نعمتی با حضور در منطقه رزمایش بیت المقدس ۲۹ گفت: نیروی زمینی ارتش همزمان با سوم خرداد سالروز حماسه عملیات غرور آفرین بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر و به پاس گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران؛ در حال برگزاری رزمایش بیت المقدس ۲۹ با حضور یکان های پیاده، زرهی، توپخانه، واکنش سریع، تیپ ۶۵ نیروی مخصوص، پهباد بالگردهای هوانیروز و پشتیبانی جنگنده های نیروی هوایی ارتش در منطقه نصر آباد اصفهان است.

وی افزود: رزمایش بیت المقدس با حضور تمام رسته ها به صورت گروهی که در قالب دو گروه خودی و دشمن فرضی تقسیم شده اند و با انجام طرح ریزی های دو طرفه در مراحل تمرین که شامل استقرار در منطقه، اجرای عملیات پدافند در سطح، طرح ریزی و اجرای عملیات مقابله با هلی برن دشمن، اجرای تک محدود شبانه و روزانه و اجرای عملیات ضد تروریستی، در حال برگزاری است.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 669182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =