مهر نوشت: کتاب «کفش باز»، خاطرات مالک شرکت نایکی (که در ایران به «نایک» معروف شده است) توسط نشر هیرمند منتشر شد.

«کفش­ باز» پکیج کاملی از انگیزه ­بخشی، روش­‌های کارآفرینی، آشنایی با زندگی یکی از موفق­ترین و ثروتمندترین انسان­‌های روی زمین است که در قالب داستانی جذاب و خواندنی روایت می‌­شود.

این کتاب در سال ۲۰۱۶ توسط بیل گیتس، بنیانگذار شرکت مایکروسافت و یکی از ثروتمندترین انسان‌های معاصر دنیا، به عنوان بهترین کتاب سال معرفی شد.

در این کتاب، فیل نایت، ما را با خود به سال­های جوانی، به روزهای تلخ و شیرین زندگی خود می‌­برد و کاری می­‌کند که خواننده با خواندن موفقیت­‌هایش بخندد و با مطالعه شکست‌هایش اشک بریزد.

فیل نایت جوان پرانگیزه‌ای است که در شهر پورتلند اورگون ایالات متحده متولد شده است. او بعد از اتمام تحصیلات متوسطه وارد دانشگاه می‌شود و آنجا با بورمن، مربی بزرگی که نقش بزرگی در موفقیت و به ثمر رسیدن آرزوهایش دارد، آشنا می‌شود. فیل نایت عاشق دویدن است و به کفش‌ها با نگاه خاصی می‌نگرد.

جنگ جهانی دوم تازه به پایان رسیده و روابط آمریکا و ژاپن رو به بهبودی است و ژاپن توانسته به عنوان یک قطب صنعتی جدید خود را به دنیا اثبات کند. از همین روی فیل نایت تصمیم می­‌گیرد که به ژاپن برود و نمایندگی فروش یکی از معروفترین برندهای ژاپنی در امریکا را از آن خود کند. این سرآغاز راه پرپیچ و خم تبدیل شدن به یکی از ثروتمندترین انسان­‌های روی زمین است.

کتاب خاطرات فیل نایت، در شمارگان ۱۰۰۰ نسخه، در ۳۷۶ صفحه توسط انتشارات هیرمند چاپ و منتشر شده است.

57241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 669401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =