ایسنا نوشت: رئیس جمهوری ترکیه اعلام کرد که کشورش آماده اقدام نظامی جدید در شمال سوریه و ملحق کردن رقه و منبج به مناطق تحت مسئولیت ترکیه برای "تضمین امنیت مرزهای ترکیه" است.

به گزارش العهد، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه در سخنانی عنوان داشت: زمانی که کمترین خطری را احساس کنیم که بتواند کشور ما را تهدید کند، ما کاملاً آماده اقدام نظامی خواهیم بود.

اردوغان تصریح کرد: سوریه در حال حاضر شاهد عملیات منفی است و اگر این عملیات‌ها هرگونه خطری را علیه امنیت مرزهای ترکیه با سوریه ایجاد کند، به این عملیات‌ها پاسخ داده خواهد شد همانطور که در عملیات سپر فرات صورت گرفت.

52311

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 681151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۷
    10 30
    اين ادم مصداق بارز يك انسان ضعيف كش و ماهي گير در اب گل الود است
    • محسن IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۳
      1 1
      اتفاقا ترکیه و اردوغان منطقی ترین تصمیم رو گرفتن.ترکیه زهرا کیلومتر با سوریه مرز مشترک داره و اگه قرار باشه کشوری در سوریه دخالت کنه ترکیه بیشترین حق رو داره که از مرزهاش و امنیتش دفاع کنه .واسه همین شما بریزد اب خنک بخورید.چون اردوغان و ترکیه سرور پان ایرانیستهاست.
  • بی نام A1 ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۴
    1 0
    اردوغان و عربستان و قطر خودشون این اتیش رو در سوریه روشن کردن. همه میدونن که تروریستهای داعش و النصره اگر میخواستن برن سوریه همه اول میرفتن ترکیه، چون اونجا کسی مزاحمشون نمیشد و راحت سازمان دهی میشدن. حالا خود اردوغان ادعای مبارزه با تروریسم داره و با عربستان دچار اختلاف شدن، درحالیکه همین دو کشور مهد تروریسم خاورمیانه هستن.