مهر نوشت: منابع سوری از کشته شدن ۴۰ غیرنظامی در حملات ائتلاف تحت سرکردگی آمریکا به منازل آنها در روستایی در شرق سوریه خبر دادند.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد ادعاهای آمریکا مبنی بر حمله شمیایی در سوریه اقدامی تحریک آمیز برای تروریست ها است و در واقع از آن ها برای این کار دعوت می کند.

وزارت امور خارجه روسیه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: ما به نفوذ جدید و غیر مستقیم آمریکا به این مسئله توجه داریم و کمترین چیزی که از این اقدام آمریکا به دست می آید این است که تروریست ها و گروه های افراطی را به استفاده از سلاح های کشتار جمعی مانند سلاح شیمیایی ترغیب میکند.

این بیانیه در ادامه میگوید که احتمالا پس از حمله شیمیایی، جریمه از پیش تعیین شده ای نیز برای بشار اسد، توسط واشنگتن وجود خواهد داشت.

گفتنی است که «شون اسپایسر» سخنگوی کاخ سفید ابتدای هفته جاری مدعی شد که آمریکا اطلاعاتی دارد که نشان می دهد دولت بشار اسد در تدارک یک حمله شیمیایی دیگر است.

52311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 681163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۷
    0 0
    تا دیدن ایران حمله موشکی کرد میخوان بگن ماهم هستیم و عرض اندام کنن 40 غیر نظامی رو کشتن این از دو حالت خارج نیست یا اینقدر بی عرضه ان که نیمونن درست و حساب شده حمله کنن یا میتونن ولی دوستای داعشی شون رو نمیزنن وبه جاش مردم بی دفاع رو میکشن لعنت بر تو امریکا صبر خدا زیاده ولی روزی خون این بیگناهان پاتو میگیره لعنت به تو که امروز دوباره چندین نفر رو یتیم و آواره تر کردی
  • بی نام A1 ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۷
    5 1
    حمله نظامي ائتلاف فقط زن و كودك وغيرنظامي ميكشهحمله روسيه كه حلب رو با خاك يكسان كرد فقط داعشي ميكشه....عجب...