سالهاست که خرید از آمازون و برقراری ارتباط مستقیم با برخی از شرکتهای خارجی برای مردم ایران یک معضل جدّی است.

سالهاست که خرید از آمازون و برقراری ارتباط مستقیم با برخی از شرکتهای خارجی برای مردم ایران یک معضل جدّی است. طی سالهای گذشته و با نفوذ بیشتر اینترنت در میان خانواده های ایرانی این نیاز بیشتر احساس شد. از این روی شرکت پست بین المللی PDE با بهره گیری از دفاتر مختلف در سراسر دنیا و همچنین با دارا بودن تمامی مجوزهای قانونی در کشور، این مشکل را مرتفع ساخته است. شرکت پست بین المللی PDE نه تنها امکان خرید از آمازون بلکه امکان خرید از تمام سایتهای خارجی را فراهم آورده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت پست بین المللی PDE، امکان خرید از سایت Amazon، خرید از سایت Aliexpress، سایت ETSY و هر سایت تخصصی و عمومی دیگری که کاربران ایرانی مدنظر داشته باشند، تنها با چند کلیک فراهم شده است. نکتۀ حائز اهمیت و مهم در این بین، انجام کلّیۀ کارهای خرید، ترخیص و تحویل توسط شرکت پست PDE است.

بدین ترتیب، فرآیند ثبت سفارش برای کاربران بسیار ساده می باشد، کافیست علاقه مندان کالای مورد نظر خود را از سایت آمازون و یا هر سایت دیگری که مدنظرشان هست، انتخاب کنند و سپس از طریق فرم مربوطه در سایت PDE آن را اعلام فرمایند. سپس سفارش شما در فرآیند خرید قرار میگیرد و کلّیۀ امور تا تحویل درب منزل مشتریان توسط شرکت PDE صورت می پذیرد.

همچنین شما می توانید همواره با شماره 02188202220 (داخلیهای 113 و 114 و 115) برای دریافت مشاوره، ثبت سفارش تلفنی و ... تماس حاصل فرمایید. برای مطالعۀ راهنمای خرید اینترنتی و برآورد هزینۀ تمام شدۀ سفارشتان می توانید به صفحۀ راهنمای خرید اینترنتی از آمازون مراجعه فرمایید و ضمن مطالعۀ راهنمای موجود از ابزار هوشمند محاسبۀ قیمت نیز استفاده فرمایید.

شرکت پس بین المللی PDE با سالها تجربه در امور پست بین المللی و دارا بودن دفاتر در سراسر دنیا، سریعترین و مطمئن ترین راه برای خریدهای خارجی شما می باشد. شرکت پست بین المللی PDE ضمن انجام امور حمل دریایی و هوایی در ابعاد بزرگ، امکان خریدها خرد و کوچک را نیز برای یکایک هموطنان عزیز فراهم آورده است.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 693327