۰ نفر
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵

صادرات برای شما سخت است یا آسان؟ آیا تا به حال اقدام به صادرات کرده‌اید؟

هم‌اکنون امکانی فراهم شده است که فروش خود را جهانی کنید؛ بدون سفر، بدون مغازه زدن، بدون صرف پول. کافی است به سایت bazar.babayoo.ir بروید و محصولات خود را عرضه کنید. محصول شما در babayoo.com براي صادرات ارائه می‌شود و در سايت babayoo.ir براي فروش داخلي. بابایو تنها سایت ایران است که خرده‌فروشی و عمده‌فروشی را به فرای مرزهای ایران برده است.

بابایو چیست؟

بابایو پلتفرمی آنلاین برای فروش محصولات شرکت‌ها و کارخانه‌های تولیدی است. بابایو خدمات جامعی به تأمین‌کننده‌های خود ارائه می‌کند که روش‌های مطالعه شده‌ی فروش در آن شامل کیفیت در عرضه و نمایش کالا، انبارداری آنلاین اتوماتیک و راه‌حل‌های عملی فروش بین‌المللی است. در حال حاضر بابایو در هفت کشور آمریکا، کانادا، آلمان، روسیه، ترکیه، چین و ایران فعالیت میکند.

اگر تصمیم‌تان بر این است که کالاهای‌تان را به تمام نقاط دنیا صادر کنید می‌توانید به عنوان فروشنده در سایت bazar.babayoo.ir ثبت نام کنید. اگر تا قبل از مهر ماه ثبت نام کنید، اشتراک شما رایگان خواهد بود.

babayoo

ارائه محصول

ما با همکاری نزدیک با تأمین‌کننده، یک برنامه جامع تبلیغات رسانه‌ای ارائه می‌دهیم که شامل عکاسی حرفه‌ای، تولید ویدئوهای بازاریابی و طرح‌های برندینگ آنلاین در پلتفرم بابایو است.

به منظور تأمین نیازهای عصر دیجیتال و ایجاد ابزار مناسب بازاریابی، بابایو ویدئوهای تبلیغاتی تولید می‌کند که در آن محصولاتِ شرکای تأمین‌کننده، کیفیت کار و فرآیند تولید آنها تبلیغ و شناسانده می‌شود. عکاسی حرفه‌ای یکی از ابزارهای اصلی برای بیان و نشان دادن جزئیات محصولات شرکای تأمین‌کننده‌‌‌ی ما برای مشتریان آنلاین است. تیم عکاسی بابایو ارائه‌دهنده پیشرفته‌ترین روش‌های عکاسی است که برای متمایزکردن محصولاتِ شرکا در پلتفرم بابایو اهمیت زیادی دارد.

به عنوان بخشی از برنامه بازاریابی استراتژیک، بابایو از شبکه‌های اجتماعی و روش‌های بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) و دیگر کانال‌های دیجیتالی استفاده می‌کند تا محصولات شرکای تأمین‌کننده را به مشتریان معرفی کند.

انبارداری

بابایو انبارداری هوشمندی طراحی کرده است که با سایر سیستم‌های انبارداری مدرن و سنتی قابل ترکیب و تلفیق است. اگر تأمین‌کننده در حال حاضر از نرم‌افزارهای آماده و موجود انبارداری استفاده می‌کند می‌تواند اطلاعات محصولات و انبارداری خود را بدون تغییر سیستم‌های کنونی با پلتفرم بابایو مرتبط کند. این خدمات منحصر به فرد در بسته‌های خدماتی پلتفرم‌های دیگر وجود ندارد. این خدمات به صورت مجانی در بسته‌های خدماتی بابایو به صورت استاندارد ارائه می‌شود.

قیمتگذاری

بابایو خدمات قیمت‌گذاری پیشرفته‌ای ارائه می‌دهد که در آن تولیدکننده می‌تواند محصولش را از هر انبار به هر کشور یا شهر به ریال، دلار آمریکا یا حتی ارز متداولِ کشور مورد عرضه کند. بر این اساس تامین‌کننده می‌تواند درآمد خود را به روش‌های مختلف کنترل و مدیریت کند. این سیستم خدمات قیمت‌گذاری در فضای بازاریابی دیجیتال امروز به سختی قابل رقابت و برابری است.

ارسال محصول

ارسال و تکمیل سفارشات از الزامات اولیه تجارت الکترونیک است. تیم تکمیل سفارشات بابایو با سابقه درخشان در مدیریت، بسته‌بندی، ردیابی، تحویل و همچنین ارجاع محصولات در دسترس شرکای تأمین‌کننده‌ی بابایو است.

کارمزد کم

بابایو همواره در تلاش برای ایجاد فضایی سودآور و رابطه‌ای مستحکم با شرکای تجاری خود بوده است. بر همین اساس با تنظیم کارمزدهایی بهینه و سودآور متضمّن رضایت و موفقیت طرفین است.

چنانچه به اطلاعات بیشتری در این‌باره نیاز دارید یا حتی اگر فکر می‌کنید نتیجه‌ای در این کار نیست و صادرات کالای شما به این طریق امکان‌پذیر نیست، به شماره +۹۸۹۱۲۳۲۳۹۲۳۷ تلگرام بزنید یا به  admin@babayoo.com ایمیل بفرستید و به ما نظر خود را بگویید. ما در اسرع وقت با شما تماس می‌گیریم و به طور رایگان راه‌حل عملی فروش آنلاین محصولات شما را تنظیم و ارائه می‌کنیم. اگر بابایو به شما آموزش دهد که چگونه کالای خود را در بازار بینالمللی عرضه کنید، آیا لحظهای معطل میکنید؟

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 696497