ستاد برگزاری بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات، روز چهارشنبه 26 مهر را برای جانمایی الکترونیک از طریق وبسایت نمایشگاه اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جانمایی الکترونیکی نمایشگاه امسال از ساعت 10 صبح چهارشنبه 26 آبان و از طریق وبسایت نمایشگاه مطبوعات به نشانی (pressexpo.ir) آغاز می‌شود و تا ساعت 16 ادامه دارد.

مطابق تصمیم شورای سیاستگذاری نمایشگاه مطبوعات، غرفه‌های برتر نمایشگاه بیست و دوم از ساعت 10 تا 10:30 و غرفه‌های فعال دوره گذشته و رسانه‌های برتر طرح‌های رتبه‌بندی و با ضریب کیفی بالا (10درصد رسانه‌های برتر هر گروه بر اساس ضریب کیفی یا رتبه بندی) از ساعت 10:30 تا 11:30 و باقی رسانه‌ها از ساعت 13 می توانند به صورت الکترونیک و آنلاین، محل غرفه خود را در گروه مربوطه مشخص کنند.

از آنجا که جانمایی غرفه‌های نمایشگاه توسط نمایندگان غرفه‌ها و به صورت الکترونیکی انجام می‌شود، فهرست متقاضیانی که جانمایی می‌کنند، بر حسب زمان دقیق تکمیل فرآیند جانمایی، اعلام و منتشر خواهد شد. با توجه به اینکه بیش از 50 رسانه در فهرست ذخیره نمایشگاه قرار دارد چنانچه رسانه‌ای در موعد مقرر نسبت به جانمایی خود اقدام نکند اولویت جانمایی با رسانه‌های فهرست ذخیره خواهد بود.

مطابق لیست پیوست، رسانه‌های دارای یک ستاره در اولویت یک و رسانه‌های دارای دو ستاره در اولویت دوم جانمایی قرار دارند.

همچنین نقشه اولیه نمایشگاه مطبوعات که جایگاه گروه‌های مختلف با رنگ بندی، در دو طبقه مصلی را مشخص کرده نیز به پیوست ارائه می‌شود؛ باکس‌های قرمز رنگ، متعلق به بخش‌های جنبی نمایشگاه مطبوعات است. با توجه به حجم درخواست‌های فهرست رزرو، احتمال تغییرات جزئی در نقشه نمایشگاه وجود دارد.

نقشه بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات را (اینجا) می‌توانید ببینید و فهرست رسانه‌های حاضر در نمایشگاه هم در (اینجا) قابل مشاهده است.

بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات پنجم تا 12 آبان در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 717808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =