سامانه 137 عامل تحقق رویکرد شهروندمحوری در مدیریت شهری است

شهردار کرج در بازدید از سامانه 137 شهرداری کرج، شهروندمحوری را مهمترین رویکرد مدیریت شهری برشمرد و از سامانه ارتباطای 137 به عنوان عامل مهم در به ثمر نشستن این رویکرد یاد کرد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه مدیریت شهری کرج، دکتر اصغر نصیری سامانه 137 را پل ارتباطی مردم و شهرداری ذکر و بیان کرد: با توجه به اینکه شهروندان عنصر اصلی شهرداری به عنوان دستگاهی شهروندمحور به شمار می روند، برنامه ریزی و سرمایه گذاری برای این بخش در سهولت رفع موانع و مشکلات زیرساختی بسیار موثر خواهد بود.
دکتر نصیری، حوزه کاری 137 را با توجه به ضرورت امانتداری و رسیدگی به امور شهروندان، مهم دانست و خاطرنشان کرد: مدیران و عوامل اجرایی مناطق و سازمان ها موظف هستند رسیدگی به پیام های ارسالی از سوی سامانه را در اولویت کار خود قرار داده و در کوتاه ترین زمان نسبت به رفع مشکلات و موانع اقدام کنند.
به گفته این مسئول، عملکرد مدیران در خصوص رسیدگی به پیام های سامانه 137 از سوی اداره کل بازرسی به صورت مستمر و در بازه زمانی 15 روزه رصد و بررسی می شود.
وی به تاثیر گزارش عملکرد این مسئولان در خصوص پیام ها اشاره کرد و افزود: گزارش ها در جلسات شورای برنامه ریزی مطرح می شود و در ارزیابی آتی عملکرد مدیران موثر خواهد بود.
این مسئول بر اهمیت محله محوری تاکید و بررسی نقاط ضعف و قوت محلات و مناطق را از اولویت های مجموعه مدیریت شهری در دوره جدید ذکر کرد.
نصیری افزود: سامانه 137 موظف است با توجه به تماس ها و پیام های شهروندان، نقاط ضعف و قوت مناطق را بررسی و اعلام د تا از این طریق امکان ارائه خدمات بیش از پیش به شهروندان و جلب اعتماد آنان به نحوی شایسته تر فراهم شود.
شهردار کرج بیان داشت: باید پردازش پیام ها و مشکلات شهروندان به دو دسته فوری و عادی تقسیم شود. از این منظر ضروری است پیام های فوری در کوتاه ترین زمان توسط عوامل رسیدگی شده و درخواست های عادی در زمانی مشخص مورد توجه قرار گیرد.
وی در پایان دستور تشکیل اکیپ اجرایی سامانه137 برای آینده نزدیک را صادر کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 718823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =