عصر ایران نوشت: عضو فراکسیون امید مجلس گفت: وقتی عارف می‌گوید ممکن است در سال 98 ائتلاف نکنیم باید این موضوع را به فال نیک گرفت.

پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید در مجلس دهم گفت: رابطه خوبی با نماینده‌های اصول‌گرای مجلس دارد و بسیاری از آنها را حتی همراه تر از برخی اعضای فراکسیون امید می‌داند.

اهم اظهارات پروانه سلحشوری به شرح زیر است:

* اگر ما شعار بدهیم و بگوییم که ما فلان مشکل را حل می کنیم و بعد از انتخابات بگوییم که این مشکل در دستان ما نیست مشکلی را حل نمی کند. آقای روحانی وقتی صحبت می کرد باید در مورد زمان اجرا نیز صحبت می کرد. مسئولین باید با مردم شفاف تر صحبت کنند. اگر فلان مشکل هم دست ما نیست باید توضیح دهیم که چرا دست ما نیست و بگوییم که کجا نگذاشته است که مشکل حل شود.

*برخی فکر می کنند که ما مجبور هستیم و می گویند اصلاح طلبان از حکومت رانده شده اند و تا همین اندازه نیز ما آنها را به سیاست راه داده ایم. در خصوص روحانی هم ما دربه در و شهر به شهر رفتیم تا روحانی رای بیاورد و بعد از انتخاب وزرا از آنها انتخاب شد. یعنی این حسی که الزام برای ما ایجاد کند که ما همیشه باید از اینها تبعیت کنیم دست آنها را باز کرده است که همه کاری کنند. نظر من این است که وقتی عارف می گوید ممکن است در سال 98 ائتلاف نکنیم باید این موضوع را به فال نیک گرفت نه اینکه آقای صادقی بر علیه عارف مصاحبه کند.

*{درباره کارت زرد دادن به وزرا}: بحث رویگردان شدن از آقای روحانی نیست. ما نماینده مردم هستیم و مطالبات مردم را پیگیری می کنیم و جایی که ببینیم از مطالبات مردم تخطی شده است به عنوان نماینده مردم وارد می شویم و فرقی هم نمی کرد آقای روحانی یا احمدی نژاد یا خاتمی باشد.

* بحث این است که در قبل از انتخابات یک عده ای بر رای روحانی تاثیر گذار بودند اما بعد از انتخابات عده ای دیگر تعیین کننده شرایط بودند. مشکل از اینجا بوجود آمد که کسانی در دولت روحانی تعیین کننده شدند که افرادی نبودند که برای رای روحانی تلاش کردند. این افراد بعد از انتخاب کنار گذاشته شدند.

29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 720080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =