انتصاب دبیر جایزه جهانی کتاب و دبیر علمی جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی

احمدعلی حیدری به عنوان دبیر جایزه جهانی کتاب سال و محمدعلی مهدوی‌راد به‌ عنوان دبیر علمی سی و پنجمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منصوب شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکامی احمدعلی حیدری را به عنوان دبیر جایزه جهانی کتاب سال و محمدعلی مهدوی‌راد را به‌عنوان دبیر علمی سی و پنجمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی منصوب کرد. 

در حکم صالحی خطاب به احمدعلی حیدری آمده است:

«نظر به تخصص و سوابق ارزشمند جناب‌عالی در حوزه‌های علمی، پژوهشی و بنا به پیشنهاد معاون محترم امور فرهنگی به موجب این حکم به مدت یک سال به عنوان دبیر جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

امید است با عنایت الهی و بهره‌گیری از دیدگاه‌های صاحبان‌نظر، این جایزه ارزشمند و معتبر، بیش از گذشته زمینه‌ساز رشد و تعالی جامعه فرهنگی و علمی ایران و جهان گردد.»

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در حکم دیگری، محمدعلی مهدوی‌راد را به عنوان دبیر علمی سی و پنجمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

در حکم  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به محمدعلی مهدوی‌راد نیز آمده است:

«نظر به مراتب علمی و تجارب ارزشمند جناب‌عالی در زمینه‌های علمی- پژوهشی، به موجب این حکم به عنوان دبیر علمی سی و پنجمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از دیدگاه‌های جناب‌عالی و سایر اندیشمندان و صاحبان نظر، این جایزه ارزشمند و معتبر، نقش شایسته خود را در ارتقای فرهنگی و معرفی حوزه فرهنگ و تمدن ایران سرافراز، بتواند ایفا کند.»

57242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 731344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =