اصفهان میزبان مرحله منطقه‌ای بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی شد که در این جشنواره ۳۹ قصه‌گو از ۶ استان کشور از ۲۰ تا ۲۲ آذرماه در اصفهان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به‌نقل از روابط‌عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، مرحله منطقه‌ای «بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی» به میزبانی کانون استان اصفهان در سه بخش مربیان کانون، قصه گویان رضوی و بخش آزاد برگزار می‌شود.

بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس، کهگیلویه و بویر احمد و اصفهان استان‌هایی هستند که قصه‌گویان آن‌ها در این جشنواره حضور دارند.

برپایی نشست‌های تخصصی با عنوان" رمز گشایی قصه های کهن" و " بیان خواسته‌ها و بایسته‌های کودک و نوجوان، مبتنی بر آیات و قصص قرآن" از دیگر برنامه‌های این جشنواره است.

برگزیدگان این رقابت‌ که توسط محمد سیمزاری، رضا فیاضی و حسن دولت آبادی به عنوان داوران جشنواره معرفی می‌شوند در بهمن سال 1396 در مرحله نهایی بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حضور خواهند یافت.

این جشنواره در دو نوبت صبح و عصر در خیابان پروین،خیابان معراج،خیابان فجر 3،مرکز آموزشی- رفاهی فرهنگیان شماره 3 برگزار می‌شود.

 

46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 733876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =