ترجمه کتاب «مایکل فلپس بدون حد و مرز» که به رویاپردازی‌ها و موفقیت‌های این شناگر مطرح می‌پردازد، به بازار کتاب آمد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کتاب «مایکل فلپس بدون حد و مرز» نوشته مشترک این شناگر سرشناس و الن آبراهامسون، کارشناس و روزنامه‌نگار مطرح دنیای ورزش از سوی نشر پندار تابان منتشر شده است.

فلپس پرافتخارترین ورزشکار تاریخ المپیک است که توانسته در دوران حضورش در این مسابقات، 28 مدال (23 طلا، سه نقره و دو برنز) کسب کند. او در بازی های المپیک 2008 پکن توانست در هر هشت رشته موجود در رشته شنا مدال طلا کسب کند.

این ورزشکار در این کتاب که یکی از پرفروش‌ترین‌های فهرست نیویورک تایمز به شمار می‌آید، به روایت مسیر زندگی خود پرداخته و از چگونگی تحقق رویاهایش گفته است.

فلپس در مقدمه کتاب نوشته است: «رویاپردازی کنید. برنامه‌ریزی کنید. به هدف برسید. موانعی سرراه وجود دارد. شک و تردید وجود دارد. اشتباهات وجود دارند.

ولی با تلاش، ایمان، اعتماد و اطمینان به خود و اطرافیان هیچ حد و مرزی پیش رو نخواهد بود. عزم راسخ، اراده، تعهد و شهامت حقیقی‌اند.»

فلپس در این کتاب نحوه رویارویی‌اش با چالش‌ها و رسیدن به موفقیت را نه تنها در رقابت‌هایش، بلکه در تمام جنبه‌های زندگی هم شرح می‌دهد.

این کتاب را فرناز تیمورازف ترجمه کرده است و نشر پندار تابان آن را در 340 صفحه و به قیمت 25 هزار تومان روانه بازار کرده است.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 733977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =