معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان، فضای ورزشی استان را نیازمند آرامش، همدلی و رفاقت دانست و گفت: باید با ایجاد فضایی آرام و مطمئن، زمینه فعالیت و تلاش در راستای توسعه ورزش استان را فراهم کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ سید بیوک موسوی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان که با حضور معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزیر ورزش و جوانان برگزار شد؛ با اشاره به برخی مشکلات اخیر در حوزه ورزش استان، بر ضرورت ایجاد آرامش و رفع دغدغه های مدیران و فعالین ورزشی استان تاکید کرد و افزود: نباید با تعمیم موضوعات اخیر در سطح جامعه، اذهان جوانان و نوجوانان استان مشوش شود.
وی حفظ آرامش و ایجاد فضای مناسب برای بیان نقدها را از مهمترین وظایف مدیران توصیف کرد و ادامه داد: روسای هیات های ورزشی به عنوان سفیران ورزش استان نیز باید با همفکری و همکاری مناسب با مدیران حوزه ورزشی استان، در ایجاد زمینه رفاقت، همدلی و پیشرفت ورزش استان زنجان نقش موثری داشته باشند.
معاون سیاسی- امنیتی استاندار زنجان تصریح کرد: باید مشکلات استان ها با تعامل مدیران استانی و همراهی مسئولین وزارتی برطرف شود.
این مقام مسئول ادامه داد: ورزش ما نیاز به آرامش دارد و رسانه‌ها نیز باید در این راستا برای ایجاد فضای آرام کمک کنند.
وی در سخنان خود، فعالیت های وزارت ورزش و جوانان را برپایه مشارکت و همراهی های مردمی استوار دانست و گفت: همت ورزشکاران و تلاش مسئولان هیئت های ورزشی در استفاده از مربیان کاردان موجب می شود تا فرزندان این مرز و بوم، کرامات اخلاقی و فنون ورزشی را به نحو شایسته ای فراگیرند و همچون ستارگان درخشان در عرصه های داخلی و خارجی بدرخشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان اضافه کرد: با تلاش، انرژی و انگیزه بالای مدیران حوزه ورزش استان شاهد کسب موفقیت های ورزشی و برافراشته شدن پرچم کشور ایران در میادین داخلی و بین المللی خواهیم بود.
 معاون استاندار زنجان از تلاش ها و زحمات علی جوان مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان قدردانی کرد و وی را مدیری سالم و پاکدست توصیف نمود و برای مدیرکل جدید حوزه ورزش و جوانان استان آرزوی موفقیت کرد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 745578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =