ایرنا نوشت: سفیر تاجیکستان در جمهوری اسلامی ایران از جاذبه های گردشگری، طبیعی و آبی شهرستان خرمشهر دیدن کرد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خرمشهر شنبه در خصوص این خبر به گفت: نعمت الله امام زاده سفیر تاجیکستان در جمهوری اسلامی ایران با حضور در خرمشهر از پایانه مسافری دریایی خلیج فارس خرمشهر تا دو راهی نهر عرایض رو بروی بصره عراق به مدت 45 دقیقه با کشتی گردشگری آبی برلیان از جاذبه های آبی این منطقه دیدن کرد.

سجاد پاک گوهر اظهار داشت: سفیر تاجیکسان در ایران همچنین از مجموعه گردشگری برلیان که به صورت کشتی ساخته شده و شامل یک بازار، رستوران و سینما می باشد نیز بازدید کرد.

پاک گوهر ارزیابی سفیر تاجیکستان در ایران از سفر به خرمشهر و دیدار از جاذبه های فرهنگی و گردشگری شهرستان را خوب ارزیابی کرد.

نعمت الله امام زاده سفیر تاجیکستان در جمهوری اسلامی ایران و محمدمهدی مظاهری رئیس ایرانی سازمان 'اکو' همچنین در سفر به منطقه آزاد اروند از 'موزه بنزین خانه آبادان' بازدید کردند.

شهرستان خرمشهر در جنوب غربی استان خوزستان در محل تلاقی دو رودخانه پر آب کارون و اروند واقع شده و با جاذبه های گردشگری فراوان هر سال پذیرای خیل عظیم گردشگران، کاروان های راهیان نور و مسافران از جای جای ایران اسلامی می باشد.

مرکز فرهنگی دفاع مقدس(موزه جنگ)، مسجـد جامــع خرمشهر، یادمان شهدای شلمچه، مقبره دریادار بایندر، تالاب ناصری خرمشهر و چشم انداز های طبیعی از جاذبه های گردشگری خرمشهر می باشد.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 640348

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =