شهرداری جوان ارومیه اولین شکست خود را در برابر اتحاد جوان همدان تجربه کرد

تیم شهرداری جوان ارومیه صدرنشین بدون باخت گروه یک لیگ دسته اول والیبال کشور عصر چهارشنبه در همدان مقابل اتحاد جوان این شهر نخستین شکست خود را تجربه کرد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ هفته 12 لیگ دسته اول والیبال کشور، چهارشنبه شب در حضور بیش از یک هزار تماشاگر در سالن فردوسی این شهر برگزار شد، در این مسابقه تیم اتحاد جوان همدان با نتیجه 3 بر 2 مقابل تیم شهرداری جوان ارومیه به پیروزی رسید تا نماینده ارومیه پس از 11 برد پیاپی نخستین شکست این فصل خود را تجربه کند.

در این دیدار همدان در گیم اول با ارایه بازی جذاب و نزدیک با نتیجه 20 بر 25 پیروز شد اما در گیم دوم نماینده ارومیه با استفاده از اشتباهات بازیکنان میزبان 25 بر 22 به برتری رسید.

در گیم سوم تیم شهرداری جوان ارومیه توانست با ارایه بازی برتر و به مراتب بهتر از حریف با نتیجه 25 بر 20 پیروز میدان باشد و در گیم چهارم که بازی به جنجال نیز کشیده شد، اتحاد جوان همدان در نهایت با نتیجه میلمتری 25 بر 23 شهرداری جوان ارومیه را برد تا برای نخستین بار در همدان دیدار این تیم به گیم پنجم کشیده شود.

در گیم پنجم نماینده همدان شروع خوبی داشت و نیمه نخست را به سود خود پایان برد و در نیمه دوم این گیم نیز با تلاش بیشتر و استفاده از اشتباهات حریف توانستند 18 بر 16 به پیروزی دست یابند.

تیم همدان در نهایت با نتیجه 3 بر 2 در این مسابقه پیروز شد تا ضمن تثبیت جایگاه سومی خود نخستین شکست صدرنشین جدول گروه یک را تحمیل کند.

تیم شهرداری ارومیه در این دیدار با ترکیب سجاد صیفی نیا، وجید اصغری، صابر علی پور، امیر برزگری، امیر خداپرستی، سالار غنی دل قهرمانلو، محمد قزلباش، میلاد فتاحی، علی رشیدی، مهدی ساعدی فر، امیر قربانی، امیرحسین درخشان و وحید مرادی در این دیدار حضور یافت.

ترکیب تیم اتحاد جوان همدان را آرش الفتی، علیرضا صفایی، دانیال معتضدی، دانیال صادقی، محمدرضا اسمی منش، امیرحسین رضایی، عباس فتحی، موعود آقاپور، حسین رضوی، علی امرالهی، وحید صالحی، سیدمسعود موسوی نسب، احسان قلری و محمد معین آزادی تشکیل دادند.

اتحاد جوان همدان با این پیروزی در همان رتبه سوم جدول گروه یک لیگ دسته اول والیبال کشور باقی ماند.

لازم به ذکر است دو تیم در گیم چهارم مسابقه به درگیری فیزیکی و جنجالی پرداختند، داور مسابقه نیز به چند بازیکن دو تیم کارت قرمز داد و ناظر بازی و سایر مسئولان برای آرام کردن بازیکنان داخل زمین شدند.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 622600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =