دارنده سه مدال وزنه‌برداری المپیک علاقمندی، اشراف و توانمندی مدیریتی مسعود سلطانی‌فر را برای وزارت ورزش و جوانان امیدبخش خواند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان محمد نصیری عملکرد دکتر سلطانی فر را در هشت ماه گذشته خوب توصیف کرد و اظهار داشت: شاخصه خوب وزیر ورزش و جوانان علاقمندی به ورزش است . با توجه به اینکه در دوره سازمان تربیت بدنی هم به عنوان قائم مقام سازمان تربیت بدنی حضور داشته به صراحت می گویم ورزش را دوست دارد و از همه مهمتر برای ورزشکاران و موفقیت آنها در عرصه های آسیایی ، جهانی و المپیکی کمک بزرگی است.
محمد نصیری که با سابقه چهار دوره حضور در المپیک و کسب سه مدال المپیکی و مدال های آسیایی و جهانی سال 2000 میلادی به قهرمان قرن لقب گرفت، حمایت از قهرمانان را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: عرصه ورزش باید برای دولت بیشتر از قبل با حمایت و پشتیبانی همراه شود چرا که در این عرصه و به واسطه قهرمانی و افتخارآفرینی یک ورزشکار پرچم ایران به اهتزاز در می آید و سرود ایران طنیبن انداز می شود که بینندگان پرشماری دارد و همین عاملی برای عزت و اقتدار ورزشکاران ایرانی و کلا هر ایرانی محسوب می شود.
قهرمان سابق وزنه برداری جهان و المپیک گفت: سلطانی فر علاوه بر علاقمندی و اشراف کامل به ورزش، با توانمندی مدیرتی انتظارات زیادی را از ورزش به وجود آورده است که امیدواریم با حمایت های دولت، ورزشکاران ایران با موقعیت بهتری روبرو شوند و بتوانند موفقیت های خوبی را در عرصه های رقابتی مهم پیش رو رقم بزنند .
محمد نصیری توجه وزیر ورزش و جوانان به پیشکسوتان را هم ستود و از حضور دکتر سلطانی فر به دلیل عیادت از فلاحتی نژاد تقدیر کرد و برای این وزنه بردار آرزوی سلامتی و بهبودی کامل کرد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 696522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =