۰ نفر
۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۴

سخنگوى وزارت امور خارجه کشورمان بار دیگر نسبت به لفاظی ها و تکرار ادعاهاى بى اساس و پیگیرى مشى بى ثبات ساز و تفرقه افکنانه سعودى ها در منطقه هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بهرام قاسمى در واکنش به سخنان و ادعاهای تازه وزیر امور خارجه عربستان با يادآورى نتايج به شدت مخرّب اقدامات سعودى ها در منطقه، خاطرنشان كرد: كشورهاى منطقه طى چندسال اخير، جز نقض حقوق بشر، تفرقه افكنى ميان كشورهاى عربى و اسلامى، تكرار و انتشار ادعاهاى بى پايه و اساس، محاصره اقتصادی همسایگان، تهديد ديگر كشور ها به كشاندن جنگ به داخل خاک آنها، فتنه افكنى ميان اقليت ها و قومیت ها، اعمال فشار بر مقامات سیاسی دیگر کشورها برای استعفا و پایمال کردن کرامت آنها، مداخله در امور ديگران به منظور بی ثبات سازی و تلاش براى بر هم زدن توافقات بين المللى، اقدام مثبتی از دولت عربستان سعودى نديده اند.

قاسمی تصریح کرد: چنين سياست هايى، هشدارى جدّى براى تمام منطقه و جهان است که هر چه سریع تر باید متوقف شود. ژست ها و فرافكنى هاى وزير خارجه سعودى هم بى ترديد از بار مسؤوليت آن كشور در بر هم زدن ثبات و امنیت منطقه نخواهد كاست.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 728306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یک ایرانی A1 ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۶
    18 5
    چرا دیپلماسی ما دربرابر این عربستان این اندازه واکنشیانفعالی شده تو این چند ساله ؟ الان دقت کنید تنها کاردیپلماتیکی که درباره عربستان تو این چند سالی که این تیم پرخاشگر و بیخرد و ابله تو عربستان سرکار اومدن تنها و تنها شده اینکه وایسن ببینن اونا چی میکنچه بد بیراهی به ایران میگن و دستگاه و سخنگوی وزارت خارجه اونها رو پاسخ بده بابا یکم از این لاک دفاعی بیرون بیاید تو بازی دیپلماسی قرار نیست به اونها حمله نظامی بکنیم که دستکم شما بازی رو دست بگیرید نه اونا
    • محمد طاها A1 ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۷
      7 2
      یکم جذبه خوبه
  • علی A1 ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۶
    42 13
    بله همه دنیا بدن فقط ما خوبیم..فقط شما خوبید آقای سخنگو
  • بی نام A1 ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۶
    36 2
    طق معمول واکنش وزارت خارجه ما انفعالی و جملات کلیشه ای تکذیب می کنیم و..خب اگر قراره این جملات رو بگید که نیاز به شما نیست نگهبان ساختمان وزارت خارجه هم همین حفا رومیتونه بزنه دیگه سخنگو و هیات و کارمند و..برای چیه؟
    • بی نام A1 ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۷
      15 0
      خیلی خوب بود