نفت در تعقیب تراکتورسازی / سقوط استقلال به رده ششم با پیروزی ذوب‌آهن مقابل فولاد

نفت تهران با 2 گل ملوان را برد و جایگاه دوم جدول را از دست نداد. ذوب‌آهن هم فولاد را با 2 گل شکست داد و به رده پنجم رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بازی‌های نفت تهران - ملوان انزلی و فولاد - ذوب‌آهن آخرین مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ برتر بود. در این دو مسابقه، دو تیمی كه مدعی قهرمانی هستند به مصاف حریفان خود رفتند.

در مسابقه نفت و ملوان، نفتی ها خیلی راحت حریف را شكست دادند. آن ها با دو گل حسین ابراهیمی (دقیقه 20) و امیرارسلان مطهری (دقیقه 66) حریف را بردند و سه امتیاز را گرفتند. نفت تهران كه اخیرا صدر جدول را به تراكتورسازی تبریز داده، نمی خواست فاصله‌اش با تراكتوری‌ها بیشتر از این شود. آن‌ها بازی خوبی مقابل ملوان انجام دادند و سه امتیاز را گرفتند تا 51 امتیازی شوند. حالا آن‌ها فقط دو امتیاز از تراكتورسازی كمتر دارند و البته برای جبران این فاصله تنها سه هفته زمان خواهند داشت.

در دیگر مسابقه، فولاد به مصاف ذوب‌آهن رفت. ذوبی‌ها گرچه شانس بسیار كمی برای رسیدن به صدر جدول دارند، آن هم فقط روی كاغذ، اما با تمام انرژی مقابل فولاد بازی كردند و این تیم مدعی را شكست دادند. ذوب آهن ابتدا با گل مسعود حسن زاده كه در دقیقه 64 به ثمر رسید از حریف جلو افتاد و در دقیقه 92 هم توسط مرتضی تبریزی به گل دوم رسید. شاگردان گل محمدی با نتیجه دو بر صفر مسابقه را بردند تا 45 امتیازی شوند و به رده پنجم جدول برسند. استقلال هم به رده ششم سقوط كرد و از طرفی فولاد هم از قافله مدعیان جا ماند.

 

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =