سرمربی ایران می گوید امیدوار است با تهران در قرقیزستان بازی کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛کارلوس کی روش بعد از تمرین تیم ملی ایستاد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او گفت: «گزارشی کامل از اردوی تیم ملی ارایه خواهم داد. این اردویی که برگزار کرده ایم آخرین اردوی ما در آستانه بازی های انتخابی جام جهانی است.»

او درباره تمرینات تیم ملی توضیح داد: «باید از بازیکنانم تشکر کنم که واقعا با تعهد در خدمت تیم ملی هستند. همینطور از آقای خانلری رئیس ورزشی پژوهشگاه نفت هم تشکر می کنم که دفتر خود را در اختیار ما گذاشتند. از جانب خودم و بازیکنان بار دیگر از پژوهشگاه صنعت نفت تشکر می کنم که تمام امکانات خود را در اختیار ما قرار دادند تا تمرینات را انجام دهیم. یک ضرب المثل پرتغالی داریم که می گوید کسی که آنچه در توان داشته را گذاشته دیگر نیازی ندارد کار دیگری انجام دهد. بدون این کمک ها نمی توانستیم کار خود را انجام دهیم.»او درباره بازی با قرقیزستان هم گفت: «هنوز فیفا به ما تائیدیه برگزاری این بازی را نداده است ولی امیدوارم با این تیم در تهران بازی کنیم. »

کی روش در پاسخ به سوالی درباره ماندنش در تیم ملی گفت: «جلسات متعددی را با تاج داشتم. می خواستم ایران و بروم. همه چیز شفاف بود. بعد از بیش از 67 ساعت و حدود 10 روز قانع شدم با مدیریت و رهبری آقای تاج فدراسیون فوتبال قدم های خوبی برای حل مشکلات برخواهد داشت. یک سری افراد در درون و بیرون از تیم ملی و فدراسیون رفتار خصمانه ای با تیم ملی دارند و این نگرش همچنان هست. متاسفانه افرادی در کنار ما هستند که اهداف واضحی دارند. آنها مخل کار تیم ملی هستند. با کمال احترام به همین خاطر نظرم این بود که رابطه دو طرفه را تمام کنم. اگر بخواهم ریز جزئیات را به شما بگویم واقعا رفتارهای شرمانه ای صورت گرفت. مخصوصا مدیر ورزشگاه آزادی و یک سری مسئول دیگر.»

او با انتقاد از مسئولان ورزشگاه آزادی گفت: «رفتارشان با تیم ملی خصمانه بود. یک سال قبل هم چنین کاری با تیم ملی کردند و نمی شود گفت اتفاقات اخیر سهوی است. آنها نگذاشتند قبل از بازی با مقدونیه حتی یک جلسه تمرین در ورزشگاه آزادی داشته باشیم. افسوس می خورم و بسیار ناراحت هستم.»

سرمربی تیم ملی درباره اظهار نظرات دکتر شهاب و جدایی اش از  تیم ملی گفت: «من شهاب را تنبیه نکرده ام. نامه ها و ایمیل های او و خانلری را در اختیار رسانه ها می گذارم. تصمیم این که به شهاب ماموریت داده شده بود تا شهاب به ساختمان ایفمارک برود توسط دکتر سیف بوده است و دلیل اینکه این ماموریت به دکتر شهاب داده شده بود به این دلیل که ایشان یک ماموریت خاص داشته است. از دکتر سیف و خانلری نقل قول مستقیم می کنم. طبق نوشته آقایان ماموریت دکتر شهاب این بود که از ورود افرادی که دشمن تیم ملی هستند جلوگیری کند و دیگر دلیل این بود که از حکومت تقلبی دکتر هراتیان جلوگیری کند و اجازه ندهد این خانم و اطرافیانش حکمرانی کنند. تصمیمی از طرف من گرفته نشد. ماموریت ایشان عوض شده و من فقط قبول کردم. اگر هر کسی شک دارد؛ نامه های مکتوب اینجا وجود دارد.»

کارلوس همچنین درباره تیم ملی و شرایطش گفت: «فقط به صعود به جام جهانی فکر می کنم. نمی توانیم فراموش کنیم که صعود به جام جهانی با توجیه و بهانه امکان پذیر نیست.اگر شما صبحانه یا ناهار نخورید و دو روز بعد این وعده را میل کنید؛ جایگزین خوبی است و کار ساز می شود؟ اگر از هواپیما بدون هیچ چتری به پایین بپرید؛ زنده می مانید؟ من با تاج برای ماندن در اینجا توافق کردم. با این تصممیات موافق هستم. در حال حاضر چالش بزرگی روبروی خودم دارم و آن هم بردن این تیم به جام جهانی است. برای بنده هر شخصی که رفتار خصمانه ای با تیم ملی داشته باشد؛ آن افراد مانند عربستان صعودی و امارات و قطر هستند. وقتی به پرتغال رفتم و تیم ملی را بردم از تیم ملی حمایت کردند. به اردن، عمان، اتریش، استرالیا و .. رفتیم و همه سعی داشتند به تیم ملی کمک کنند ولی مدیر ورزشگاه آزادی فردی است که رفتارش نسبت به تیم ملی خصمانه است.»

 

252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 540407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =