دراگان اسکوچیچ می گوید شاکی است از رفتار مبتدیانه تعدادی از بچه هایش .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛او می گوید بازی با پرسپولیس برایش ساده ترین بازی لیگ بوده و نباید این قدر ساده آن را می باختند.
دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد بعد از پایان بازی پرسپولیس در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین درباره این مسابقه گفت:«خیلی شاکیم. راستش تازه شرایط مان خوب شده بود . 5 بازی بود که روی نوار نباختن بودیم و داشتیم به این شرایط عادت می کردیم. اوضاع داشت خوب پیش می رفت که این اتفاق افتاد. ما بازی را خیلی بد شروع کردیم. شاید دلیلش فشار جمعیتی بود که به ورزشگاه آمده بودند . دقیقا نمی دانم چه اتفاقی افتاده بود اما انگار 25 دقیقه اول بازی را کپ کرده بودیم. اصلا روز خوبی را پشت سر نگذاشتیم. تیم در شرایط حمله قرار می گرفت. بازیکن روی دستش 6 گزینه عالی برای پاس دادن داشت و بعد توپ را لو می داد. این یعنی استرس که به نظرم ناشی از فشار جمعیت بود. برای من بازی با پرسپولیس ، ساده ترین بازی بود و برایش برنامه داشتم چون اگر می باختیم به پرسپولیسی باخته بودیم که خیلی ازتیم های دیگر را عذاب داده بود و این همه طرفدار در ورزشگاه داشت. ولی می شد از این بازی به راحتی امتیاز گرفت.»

او ادامه داد:«به نظرم تیم مان خیلی بهتر شده و از آن شرایط بحرانی خارج شدیم. باید تلاش کنیم دوباره روندمان را تغییر دهیم و به باختن عادت نکنیم. تیم نیاز به بالانس دن دارد. به نظرم بالا و پایین بازی های مان زیاد است. یادت نرود که در این دو سال من حتی یک روز آرامش نداشتم. تا خواستم روی روال بیفتم گفتند یکی از بچه ها سرباز است. دوباره سرباز ، باز سرباز . واقعا این روی تیم ما خیلی اثر گذاشت اما الان از نو شروع کردیم و باید بعد از شوک ابتدای فصل ، سعی کنیم در نیم فصل دوم طوری باشیم که اقلا کمی دل هواداران را بدست بیاوریم و از این پایین های جدول فاصله بگیریم.» 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 509457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =