«خبرجنوب» نوشت: رئیس جامعه هتلداران فارس از تخفیف 10 تا 30 درصدی هتل ها و مراکز اقامتی استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

سید حسن سیادتان گفت: تخفیف هتل ها در ماه مبارک رمضان مطابق سنوات گذشته و برای جبران کاهش ظرفیت هتل ها در این ماه است.رئیس جامعه هتلداران فارس همچنین از رزرو ۷۰ درصد ی ظرفیت هتلهای استان توسط گردشگران خارجی تا ۱۵ خرداد ماه خبر داد.

وی با اشاره به اینکه از 15 فروردین تا 15 خرداد ماه ایام پیک سفر گردشگران خارجی در شیراز است، افزود : در این فاصله زمانی 70 درصد از ظرفیت هتلهای فارس رزرو شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است.

به گفته رئیس جامعه هتلداران استان فارس دوره بعدی حضور تورهای گردشگر خارجی در استان فارس اوایل مهرماه تا نیمه دی ماه است و در بازه زمانی اواسط خرداد تا نیمه مهرماه به اصطلاح دوره خلوت هتل هاست که با همکاری دستگاههای دولتی میتوان صنعت هتلداری را رونق داد.

سیادتان با اشاره به اینکه اغلب ادارات دولتی استان فارس همایشهای خود را در دوره پیک هتلها برگزار میکنند، افزود : با این اقدام هم هتلهای استان فارس از رونق در تمام طول سال برخوردار میشوند و هم اینکه سازمانها میتوانند از تخفیفات ویژه هتلها استفاده کنند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 669872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =