فروشگاه کتاب الکترونیک فیدیبو، عضو جدید خانواده دیجی‌کالا

فروشگاه کتاب الکترونیک فیدیبو حالا بخشی از دیجی‌کالا است. فیدیبو اولین و بزرگ‌ترین فروشگاه کتاب الکترونیک است که امکان استفاده از ۳۰ هزار عنوان کتاب انگلیسی و فارسی را برای کاربران به شکل الکترونیک فراهم می‌کند.

فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا در کنار پیشبرد کسب و کار خود همواره به ارتقای فرهنگ جامعه و ادای مسئولیت اجتماعی‌اش توجهی ویژه داشته است. اهمیت کتاب و کتابخوانی بر کسی پوشیده نیست و دیجی‌کالا هم به سهم خود تلاش کرده در ترویج این فرهنگ نقش ایفا کند. قرار گرفتن در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار عنوان کتاب چاپی برای فروش و برگزاری بزرگترین نمایشگاه کتاب آنلاین در روزهای آینده توسط دیجی‌کالا نشانه‌هایی از همین توجه خاص به حوزه کتاب و کتاب‌خوانی است.

فیدیبو

احتمالا تا به حال نام فیدیبو را شنیده‌اید. اولین و بزرگ‌ترین فروشگاه قانونی کتاب الکترونیک فارسی که رویای مطالعه برای همه، همه‌جا و همه‌وقت را به واقعیت تبدیل کرده است! باید بدانید که فیدیبو حالا بخشی از دیجی‌کالا شده است.

دانلود کتاب الکترونیکی به راحتی هرچه تمام‌تر

تصور کنید هر زمان و در هر جا که هستید می‌توانید ازبین ده‌ها هزار عنوان کتاب، کتاب مورد علاقه خود را جستجو کرده و به راحتی نسخه الکترونیک آن را دانلود و مطالعه کنید. این اتفاقی است که برای اولین بار توسط فیدیبو در ایران محقق شده است. در حال حاضر بیش از ۳۰۰ ناشر برتر داخلی و خارجی با فیدیبو همکاری دارند و بیش از ۳۰ هزار عنوان کتاب انگلیسی و فارسی در بستر فیدیبو منتشر شده‌اند، که به سادگی و تنها از طریق نصب اپلیکیشن قابل دریافت و مطالعه هستند. اپلیکیشن فیدیبو کاملا رایگان و قابل نصب روی انواع گوشی هوشمند،‌ تبلت و رایانه شخصی است.

با سرعت گرفتن دسترسی به فضای مجازی، انتشار غیر قانونی کتاب‌های الکترونیک تبدیل به یکی ازمهم‌ترین دغدغه‌های صاحبان اثر و ناشران شد. فیدیبو با توجه به این دغدغه و در آغاز راه خود پویشی همگانی و بسیار تاثیرگذار در فضای مجازی را بنیان گذاشت. پویش «نه،‌ به دانلود غیرقانونی کتاب» که با استقبال بسیار زیاد نویسندگان، فعالان فرهنگی، ناشران، هنرمندان، خبرنگاران و مردم رو به رو شد.

کتابخانه مجازی فیدیبو

از آن‌جا که گسترش تعداد عناوین کتاب‌های معتبر و شاخص بین‌المللی یکی دیگر از هدف‌های مهم فیدیبو است، این کتابخانه الکترونیکی در اقدامی تازه همکاری با دو انتشارات مطرح Wiley و Taylor & Francisرا آغاز کرده است.

اما داستان فروشگاه کتاب الکترونیک فیدیبو تازه آغاز شده است،‌ در تازه‌ترین خبرهای منتشر شده از این اپلکیشن دو پروژه مهم در راهند. به زودی  کاربران فیدیبو می‌توانند نسخه صوتی کتاب‌ها را (از طریق همکاری با نوین کتاب گویا، ناشر اختصاصی کتاب‌های شنیداری در فیدیبو و دیجی‌کالا) همراه نسخه الکترونیک دریافت کنند و همچنین قرار است اولین دستگاه اختصاصی کتابخوان ایران توسط فیدیبو عرضه شود.

دیجی‌کالا با خرید فیدیبو علاوه بر کمک به احقاق حقوق مولفان و ترویج کتابخوانی، آن‌ها را به سوی استفاده از کتاب‌های الکترونیکی سوق می‌دهد. کتاب‌هایی که عموما ارزان‌‎تر از نسخه‌های چاپی‌اند و در عین حال امکان تورق مجازی برخی از صفحات کتاب پیش از خرید آن را برای کاربران فراهم می‌کنند. توسعه کتاب‌های الکترونیکی نهایتا می‌تواند کمک قابل‌توجهی به حفظ محیط زیست بکند، مساله‌ای که یکی دیگر از دغدغه‌های مهم دیجی‌کالا محسوب می‌شود.

در آینده منتظر خبرهای بیشتری درباره فیدیبو باشید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 660935