در سال‌های گذشته بسیاری از سفارش‌ها به صورت تلفنی و دستی انجام می‌شد، از سفارش غذا گرفته تا درخواست پیک موتوری.

اما در یکی دو سال اخیر با رشد استفاده از اینترنت پرسرعت و گوشی‌های هوشمند، بخشی از بازار به سمت هوشمند سازی سوق پیدا کرده است و از  حالت تمام سنتی خارج شده است. در همین بین اپلیکیشن «حملو» تولید شده است تا کاربران بتوانند با یک اپلیکیشن موبایل درخواست پیک موتوری کنند و از مزایای بی‌شمار چنین سرویسی بهره‌مند شوند.

حملو

در حال حاضر این اپلیکیشن برای پلتفرم اندروید وآیفون در دسترس است و شیوه کارکرد آن  شبیه به برنامه‌هایی مثل اسنپ است، با این تفاوت که ویژه حمل کالا و بار است و این خلا را پر کرده است. کافیست محل مبدا و مقصد را مشخص کنید و درخواست پیک کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن راننده در محل شما حاضر شود و بسته را تحویل گرفته و به مقصد برساند، به همین خاطر است که شعار‌ «همیشه هرجا حملش با ما» برای این سرویس در نظر گرفته شده است

با ثبت‌نام در حملو از مزیت‌هایی همچون کنترل لحظه‌ای بسته و راننده روی نقشه، امکان بیمه کردن بسته، قیمت پایین‌تر به نسبت پیک‌های موتوری (تا ۳۰ درصد کمتر)، پرداخت اعتباری-آنلاین و امکان ثبت سفارش تا ساعت ۱۲ بامداد اشاره کرد. همچنین با نصب و عضویت در برنامه مبلغ ۱۰.۰۰۰ تومان اعتبار رایگان دریافت خواهید کرد.

شما همین حالا می‌توانید حملو را از گوگل پلی، اپل استور و کافه بازار دریافت کنید و اولین سفارش خود را ثبت کنید. برای دریافت نسخه اندروید می‌توانید از این لینک و نسخه آیفون روی این لینک کلیک کنید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 660950