تاکسی آنلاین تپسی با هفتۀ رایگان در مشهد آغاز به کار می‌کند

تاکسی آنلاین تپ‌سی (TAP30) از شروع به کار رسمی خود در مشهد مقدس خبر داد که به این مناسبت شهروندان مشهد از روز سه‌شنبه 26 اردیبهشت تا پایان هفته، می‌توانند به صورت کاملا رایگان سفرهای درون‌شهری خود را با تپسی انجام دهند.


به گزارش روابط عمومی شرکت تپ‌سی (TAP30)، تپ‌سی هم‌اکنون در تهران، کرج و اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد و مشهد چهارمین مقصد تپ‌سی است. به نظر می‌رسد تپ‌سی به سرعت در حال گسترش خدمات خود به کل کشور است و این در حالی است که کمتر از یک سال از آغاز به کار آن می‌گذرد.
گفتنی است این شرکت پیش از این در تهران و کرج طرح جمعه‌ی رایگان را اجرا کرده و در اصفهان هم در هفته‌های آغازین ورود خود طرح هفته‌ی رایگان را به اجرا درآورده که در طی آن مسافران کاملا رایگان از خدمات تپ‌سی استفاده می‌کردند.
به مناسبت آغاز با کار تپ‌سی در مشهد، این شرکت اعلام کرده از روز سه‌شنبه 26 اردیبهشت تا پایان هفته، شهروندان مشهد می‌توانند به صورت کاملا رایگان سفرهای درون‌شهری خود را با تپ‌سی انجام دهند.
روابط عمومی تپ‌سی خبر از برگزاری نشست خبری در روز شنبه، 23 اردیبهشت ماه در شهر مشهد مقدس را داده که در آن مدیر عامل شرکت قصد تشریح برنامه‌های تپ‌سی در این شهر را دارد.

 

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 664082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =