برگزاری جشنواره خرید بهار شگفت‌انگیز در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا

جشنواره بهار شگفت‌انگیز دیجی‌کالا از ۲۳ اردیبهشت به مدت ۴ روز برگزار می‌شود. در این جشنواره‌ی خرید، مجموعه‌ی بزرگی از کالاها از گوشی آیفون گرفته تا دستبند طلا با قیمتی باورنکردنی در اختیار خریداران فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا قرار می‌گیرد.

دیجی‌کالا قصد دارد از ۲۳ تا ۲۶ اردیبهشت۱۳۹۶ به مدت ۴ روز، یک جشنواره بزرگ با نام بهار شگفت‌انگیز برگزار کند. در این فروش ویژه، شما می‌توانیدهرروز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به دیجی‌کالا سر بزنید و از تازه‌ترین و هیجان‌انگیزترین تخفیف‌های این فروشگاه اینترنتی بهره ببرید.

از کالاهای شگفت‌انگیز تا تخفیف‌های جذاب چاربیست
در جشنواره خرید بهار شگفت‌انگیز، هر ۴ ساعت کالاهای شگفت‌انگیز دیجی‌کالا تغییر می‌کند. اما کالاهای شگفت‌انگیز، تنها بخشی از این فروش ویژه هستند. کاربران می‌توانند از طریق بنری که در بالای سایت وجود دارد، از تخفیف‌های هیجان‌انگیز مجموعه‌ای بزرگ از کالاهای ارزشمند بهره ببرند. این بنر با نام «چاربیست» مشخص‌شده و با انتخاب آن، هرروز ۲۰ کالای جذاب مثل آیفون، کنسول بازیپلی‌استیشن، انواع پرینتر، لپ‌تاپ‌ها و نوت‌بوک‌ها ، ماشین ظرف‌شویی و حتی ساعت مچی، ساعت هوشمند و دستبند طلا با تخفیف‌هایی استثنایی پیش روی شما قرار می‌گیرد. درمجموع، در این چهار روز، ۸۰ کالای باارزش معرفی خواهد شد. اگر قیمت گوشی موبایل برایتان مهم است، این فروش ویژه اینترنتی را به‌هیچ‌وجهاز دست ندهید.

ارسال رایگان کالا
خبر خوب این‌که تمام خریدهای بالای ۱۰۰ هزار تومان به تهران و شهرستان‌ها به‌صورت رایگان ارسال می‌شود. این نکته را هم گوشه‌ی ذهنتان داشته باشید که به ازای هر ۴۰۰ هزار تومان خرید، یک برگهشانس به شما تعلق می‌گیرد. شما با این برگه‌های مجازی، این شانس را دارید که در قرعه‌کشی آخر ماه دیجی‌کالا هم شرکت کنید. برای مثال اگر ارزش سبدخریدشما ۸۰۰ هزارتومان باشد دو برگه شانس به شما اختصاصمی‌یابد و اگر ارزش سبد خرید شما برای مثال ۷۰۰هزارتومان باشد،تنهایک برگه‌شانس ازآن سبدخریدبرای شمادرنظرگرفته می‌شود.در گردونه‌ شانس، با قرعه‌کشی به خریداران، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
به غیر از دوبخش «بهار شگفت‌انگیز دیجی‌کالا» و بنر «چاربیست»، حواستان به بقیه‌ی قسمت‌های دیجی‌کالا هم باشد. دیجی‌کالا به طرق مختلف شما را به سمت یک خرید هیجان‌انگیز و به‌صرفه هدایت خواهد کرد.
اگر به دنبال یک خرید رویایی در یک فروش ویژه‌استثنایی هستید، از ۲۳ تا ۲۶ اردیبهشت، از صفحه‌ی اصلی دیجی‌کالا چشم برندارید. مجموعه‌ای بزرگ از تخفیف‌های فوق‌العاده در جشنواره بهار شگفت‌انگیز فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا انتظار شما را می‌کشد.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 664584

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =