سفر و تعطیلات دو واژه شیرینی هستند که همیشه نام آنها تداعی گر سپری کردن اوقاتی خوش با خانواده یا دوستان به دور از هیاهوی روزمره زندگی است.

هر کسی به مسافرت نیاز دارد تا پس از مدت ها کار کمی استراحت کند و از مشغله های زندگی به دور باشد.

کیش
شهرهای ایران همیشه اولین مقصد گردشگری و سفر برای هر ایرانی بشمار می رفته است و همواره نسبت به مقاصد خارجی دارای برتری به حد و اندازه ای بوده اند؛ چراکه هم از لحاظ هزینه بسیار مقرون به صرفه تر هستند هم از جهت راحتی رفت و آمد و از همه مهم‌تر دیدن زیبایی های کشورمان!

اصفهان، شیراز، مشهد، کیش و یا حتی تهران از جمله مهمترین شهرهای ایران به لحاظ گردشگری هستند اما در بین همه این ها لذت سفر به کیش چیز دیگری ست... جزیره کیش از زیباترین جزایر کشورمان است که منطقه آزاد می باشد و این خود یکی از مهمترین دلایلی است که باعث می شود هر گردشگری این منطقه را بعنوان هدف اول خود برای سفر در نظر بگیرد. اما مهمترین مسئله برای هر مسافر همانطور که می دانید موضوع محل اقامت است و طبیعی است که هر کسی دوست داشته باشد در زمان تعطیلات خود در بهترین مکان ممکن اقامت داشته باشد.

حتما می دانید که جزیره کیش از این حیث دارای جایگاه ویژه ای است چراکه هتل های کیش همواره از برترین هتل های سراسر کشورمان شناخته می شده اند. در ادامه قصد داریم شما را با خاص‌ترین هتل‌های کیش آشنا کنیم؛ با این بخش از سری مقالات www.kishqeshm.ir همراه باشید.

هتل داریوش کیش
هتل داریوش را شاید بتوان در زمره 5 هتل برتر سراسر ایران دانست که در زمینی به مساحت 120 هزار متر مربع در بخش شرقی جزیره کیش واقع شده است. یکی از جالب توجه ترین ویژگی های این هتل 5 ستاره که توجه هر گردشگر ایرانی و بخصوص خارجی را به خود جلب می کند، معماری خاص آن است که الهام گرفته شده از بنای باشکوه و باستانی تخت جمشید است.

اکثر اتاق های این هتل چشم اندازی بسیار زیبا رو به خلیج همیشه فارس ایران دارند که باعث می شود هر مسافری از اقامت خود در این هتل نهایت لذت را ببرد.

به گزارش ویرلن ، گفتنی است هتل داریوش کیش دارای بهترین امکانات و خدمات رفاهی است که از بهترین آنها می توان به غواصی، زمین تنیس و بیلیارد اشاره کرد که در کمترین هتل این جیره می توان آنها را مشاهده نمود. به لحاظ موقعیت جغرافیایی نیز هتل داریوش با توجه به نزدیکی به چندین مرکز خرید بزرگ و معروف کیش همیشه بیش از سایر هتل ها در معرض توجه قرار می گرفته است.

اما نکته ای که در مورد این هتل وجود دارد، هزینه اقامت در آن است که بدون شک هر کسی نمی تواند از عهده آن بر بیاید چراکه هتل داریوش جزء گران ترین هتل های ایران نیز محسوب می شود!

هتل شایگان نیز از دیگر هتل های لوکس و مجلل جزیره کیش است که در سال 1382 افتتاح گردیده است. هتل 5 ستاره شایگان دارای 140 واحد اقامتی است که هر یک دارای بهترین و مدرن ترین امکانات روز دنیا می باشد.

هتل شایگان کیش
از جمله دلایل محبوبیت این هتل می توان به تورهای مفرح روزانه آن اشاره کرد که لحظات بسیار لذت بخشی را برای هر گردشگری رقم می زند. بعلاوه رستوران های هتل شایگان کیش نیز دارای بهترین و با کیفیت ترین غذاهای ایرانی و بین المللی در سراسر جزیره می باشند.

از مهمترین خدمات رفاهی هتل نیز می توان به امکان کرایه کردن خودروهای لوکس خارجی، زمین تنیس، استخر مجهز هماه با سونا و جکوزی، خدمات ماساژ و اسپا، کافی شاپ، پارکینگ ویژه میهمانان و... اشاره نمود.

گفتنی است در صورتی که قصد رزرو هتل پیش از سفر خود را دارید، می توانید با مراجعه سامانه های آنلاین اینترنتی همچون www.safarme.com در کمترین زمان ممکن نسب به رزرو اتاق در هر یک از هتل های جزیره کیش اقدام کنید.

هتل ایران

هتل ایران یکی از خاص ترین هتل های 5 ستاره جزیره زیبای کیش است که بصورت دو برج کاملا جداگانه بنا گشته است. نکته مهمی که در خصوص این هتل وجود دارد و باعث شده از این حیث از سایر رقبای خود کاملا جلوتر باشد، بهره گیری از جدیدترین نوع تکنولوژی روز دنیا مثل سیستم تهویه مطبوع VRF است که می توان آثار آن را بطور کاملا مشهود در اتاق های آن مشاهده کرد.

به لحاظ قدمت نیز هتل ایران کیش را باید از با سابقه ترین هتل های جزیره دانست که با توجه به تجربه 18 ساله مدیران آن در زمینه هتل داری باید اذعان داشت که امکانات و خدمات رفاهی این هتل بسیار رضایت کننده است. هتل ایران دارای 128 اتاق می باشد که هر یک دارای منظر ای بسیار زیبا رو به دریا یا پارک بزرگ زیبای کیش هستند.

اینترنت سراسری، استخر، سالن بدن‌سازی، صندوق امانات، روم سرویس 24 ساعته، پارکینگ و سرویس VIP رفت و آمد به فرودگاه از جلمه امکاناتی هستند که اقامت در این هتل را برای میهمانان خود بسیار دلپذیر می کنند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 668387