۰ نفر
۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۴

رییس اتحادیه اغذیه فروشان مواد غذایی از مجاز بودن ارائه ساندویچ سرد بیرون‌بر در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

اسدالله احمدی شهریور اظهار کرد: طبق دستورالعملی که معمولا از سوی اماکن ابلاغ می‌شود واحدهای صنفی مجوزدار در ایام ماه مبارک رمضان می‌توانند به صورت بیرون‌بر ساندویچ‌های سرد ارائه کنند اما با این حال پذیرایی از مشتریان در داخل واحد صنفی یا فروش ساندویچ‌های گرم تخلف محسوب شده و با آن برخورد می‌شود.

وی ادامه داد:بدین ترتیب این واحدها می‌توانند در طول روز به شیوه بیرون بر فعالیت کنند اما از  یک ساعت مانده به افطار تا زمان سحر زمانی است که اغذیه فروشان مجاز به فعالیت‌های عادی خود هستند و در این ساعات می‌توانند از مشتریان در داخل واحد خود پذیرایی کرده یا غذای گرم ارائه کنند.

رییس اتحادیه اغذیه فروشان مواد غذایی همچنین عنوان کرد: قطعا اگر در این مدت واحدی از این شرایط عدول کرده و در داخل واحد صنفی خود به سرو غذا بپردازد مطابق ماده ۲۷ با او برخورد شده و واحد صنفی او پلمپ خواهد شد.

احمدی شهریور در عین حال متذکر شد: در حال حاضر حدود سه هزار واحد صنفی مجوزدار در صنف اغذیه‌ فروشان تهران در حال فعالیت هستند و حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ واحد هم بدون داشتن مجوز در این حوزه در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به اتفاقاتی که در سال گذشته برای واحدهای متخلف رخ داد، گفت: سال گذشته نیز برخی واحدها پلمپ شدند که طبق اعلام اماکن این افراد در سال جاری نیز مجوز فعالیت در ساعات روز را نخواهند داشت.

رییس اتحادیه اغذیه فروشان مواد غذایی همچنین تعداد واحدهایی که دچار چنین مشکلی هستند را حدود ۱۲ واحد دانست و افزود: طبق آنچه از سوی اماکن اعلام شده این واحدها در طول مدت روز مجاز به فعالیت نبوده و تنها پس از افطار می‌توانند از طریق واحد خود کسب درآمد داشته باشند.

 

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 668770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =