۰ نفر
۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۵

آژانس مسافرتی زاگرس شرایط ویژه و قیمت منحصر به فردی را برای تور دور اروپا ارائه کرده تا عشاق سفر به کشورهای اروپایی به رویای خود برسند!



اروپا قاره ای سرسبز و بسیار زیبا که علاوه بر طبیعت منحصر به فرد ،جاذبه گردشگری بسیاری دارد که هر ساله علاقه مندان به گردشگری را از تمام دنیا به خود جذب میکند.

پاریس فرانسه ، رم و ونیز ایتالیا ، بارسلونا اسپانیا ، آتن یونان ، برلین آلمان و وین اتریش جزو مشهور ترین شهر های توریستی جهان هستند که در اروپا واقع شده اند.

بسیاری از ما آرزوی سفر به حتی یکی از این شهر ها را داریم !

اما اگر شرایط ویژه ای پیش آید تا بتوانیم در یک تور منحصر به فرد به 9 کشور مشهور اروپایی سفر کنیم واقعا سورپرایز بزرگی است.

به گزارش ویرلن ، آژانس مسافرتی زاگرس برای اولین بار شرایط خاصی را برای سفر به دور اروپا فراهم کرده است ، بصورتی که امکان خرید تور بصورت نقد و اقساط وجود دارد. تورهای متنوعی که توسط این آژانس مسافرتی معتبر ارائه میشود همیشه محبوبیت بسیاری میان گردشگران داشته است.

اما ویژگی های این تور دور اروپا چیست که آن را تا این حد پرطرفدار کرده است ؟

شرکت زاگرس این تور ها را با سه پکیج متنوع ارائه کرده است که هر سه مورد جالب توجه هست . پکیج اول ؛ 9 کشور با 28 شب ، پکیج دوم 5 کشور با 20 شب و پکیج سوم 5 کشور با 12 شب ارا ئه میشود .

سفرگروهی 29 روزه هوایی، دریایی ( با کشتی کروز ) و زمینی به دوراروپا و دیدار9 کشور توریستی اروپایی (یونان - ایتالیا - اسپانیا - سوئیس - فرانسه - آلمان - چک - اتریش - مجارستان) یکی از محبوب ترین های تور اروپا در آژانس زاگرس است .

در این تور مسافران از جاذبه های گردشگری معروف شهرهای آتن ، ونیز ، رم ، واتیکان دیدن میکنند ، با کشتی کروز به سفر خود ادامه میدهند و با رسیدن به بارسلونا و فلورانس به تور خود ادامه میدهند تا به هتل زوریخ در سوئیس برسند .

سپس به سمت پاریس حرکت میکنند و از گردش در موزه لوور ، برج ایفل و سایر جاذبه های مشهور پاریس لذت میبرند . بعد از آن به سوی برلین آلمان میروند تا به شهر پراگ  میرسند و با بازدید از بوداپست این سفر منحصر به فرد تکمیل میشود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر تورهای خاص آژانس زاگرس با شماره تلفن: 02188381668 تماس بگیرید و یا به وب سایت ( www.zagrostravel.ir ) مراجعه کنید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 668907