صادقیان گفت تعریف ارتورول را در ترکیه خیلی شنیدم.

روزنامه خبرورزشی نوشت: پیام صادقیان، بازیکن عثمانلی‌اسپور ترکیه، دیروز دقایقی با ما گفت‌وگو کرد. خلاصه حرف‌های پیام را بخوانید.

توقع نداشتم
من توقع نداشتم در سال اول، بازیکن ثابت تیم عثمانلی‌اسپور ترکیه شوم. این تیم فصل قبل در یوفاکاپ بوده و یکی از تیم‌های خوب و باامکانات سوپرلیگ ترکیه محسوب می‌شود. هدفم این بود که در سال اول خودم را به مربی ثابت کنم و پس از آن درصدد کسب جایگاهی بهتر باشم.

۵ پاس گل دادم
در این فصل یک بار سرمربی ما تغییر کرد چون در نیم‌فصل اول نتایج خوبی نگرفتیم و بعضی از امتیازات مهم را از دست دادیم. حتماً در دور برگشت باید این نتایج را جبران کنیم.

خیلی با همبازیانم رفیقم
با اکثر همبازیانم رفاقت نزدیکی دارم خصوصاً بازیکن آفریقایی تیم که خیلی صمیمی هستیم. اینستاگرامم کلی فالوور دارد و برای همبازیانم خیلی جالب است که یک بازیکن ایرانی این همه محبوبیت دارد. از این گذشته هم‌تیمی‌هایم نوع بازی‌ام را هم خیلی دوست دارند.

از قطر هم پیشنهاد داشتم
زمانی که بحث حضورم در ترکیه مطرح شد پیشنهادی هم از قطر دریافت کردم که شرایط مالی‌اش بهتر از ترکیه بود اما به هر حال وقتی نام سوپرلیگ ترکیه به میان می‌آید مشخص است بازیکن نباید بازی در اروپا را فدای پول کند! قطعاً هر بازیکنی که اروپا را انتخاب می‌کند هدفش تیم ملی است. من هم برای حضور در تیم ملی ناامید نیستم و تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا نظر کی‌روش را جلب کنم.

فنرباغچه بهترین است
فنرباغچه، بشیکتاش و گالاتاسرای تیم‌هایی هستند که هر سال شانس قهرمانی دارند. امسال فنرباغچه شرایط بهتری دارد و به نظر من شانس بیشتری برای قهرمانی دارد.

قرارداد دوساله دارم
برای سال بعد خودم، برنامه دارم. قرارداد دوساله من برای تمدید در سال دوم توافقی است و من هم از باشگاه پیشنهاد تمدید دریافت کردم که به زودی تصمیم می‌گیرم.

مربی تراکتور، مربی مطرحی است
ارتورول یکی از مربیان مطرح فوتبال ترکیه است که اینجا خیلی تعریفش را شنیده‌ام. او حتماً می‌تواند در تیم جدیدش هم تأثیرگذار باشد.

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =