۰ نفر
۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰

ایسنا نوشت: رهبر حزب "تحریک انصاف" پاکستان تهدید کرده که اگر عدالت درباره عاملان فساد اداری اجرا نشود، دست به راهپیمایی سراسری می‌زند و آن را ادامه می‌دهد.

به نوشته روزنامه نیشن، عمران خان، رهبر تحریک انصاف پاکستان گفت که تمامی حرف ما برای مقابله با رهبران فاسد است که به شدت وقیح‌اند و هیچ نهادی جرات آن را ندارد تا آنها را به خاطر قانون شکنی هایشان مجازات کند. اگر عدالت درباره افرادی که از مقام خود سوءاستفاده کرده و بجای رفاه عمومی و توسعه کشور، پول‌های دولت را صرف هزینه‌های شخصی کرده‌اند، رعایت نشود دست به اعتراض گسترده می‌زنیم.

وی ادامه داد:‌ ما به دنبال عدالت هستیم. عدالت برای این افراد باید اجرا شود. حزب حاکم "مسلم لیگ شاخه نواز" به ویژه نخست وزیر این نهادها را تضعیف کرده است و می‌خواهد ارتش و دادگاه عالی را تحت کنترل خود دربیاورد اما هرگز موفق نمی‌شود. اگر عدالت برقرار نشود، ما بار دیگر در خیابان ها دست به راهپیمایی می‌زنیم.

رهبر حزب تحریک انصاف پاکستان همچنین نواز شریف، نخست وزیر این کشور را به ارسال ۷۴۰ میلیون روپیه برای پسرش که به مدت پنج سال در خارج از کشور بود، متهم کرد و گفت: این پول هنگفت از کجا آمده است؟ این پول مردم است. اگر ما نتوانیم این فساد گسترده را ریشه‌کن کنیم به پیشرفت اقتصادی دست پیدا نمی‌کنیم. مساله بیکاری نیز همچنان وجود دارد و سرمایه گذاران هم از سرمایه گذاری در کشور دست می‌کشند.

وی با اشاره به مساله که وزیر کشور اعلام کرده انتخاب رییس اداره حسابرسی ملی باید توسط دادگاه عالی صورت گیرد، گفت: نواز شریف هرگز اجازه چنین کاری را نمی‌دهد چون نمی‌خواهد ثروتش افشا شود. زمانیکه به مردم حقشان را نمی‌دهیم آنها چاره ندارند جز جنگیدن برای گرفتن حق خودشان.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 616377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =