تصاویر لورفته از نوکیا ۸/ پیش‌خرید ۲۵۰ هزار نوکیا ۶ در چند ساعت

تصاویر لورفته از نوکیا 8 نشان می‌دهد پرچم‌دار 2017 با دوربین بسیار پرقدرت ظاهر خواهد شد. این در حالی است که گوشی نوکیا 6 هنوز به بازار چین نیامده، بسیار پرطرفدار شده و 250 هزار نفر آن را به‌صورت اینترنتی پیش‌خرید کرده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین، قرار است نوکیا پرچم‌دار 2017 خود را بانام Nokia 8 در سایز 5.7 اینچی و با رزولوشن QHD ساخته و راهی بازار کند.

ظاهراً درروی نمایشگر AMOLED خبری از دکمه فیزیکی نخواهد بودو کوآلکوم اسنپ دراگون 835 نیز روی آن به‌عنوان جدیدترین پردازنده نصب خواهد شد.

4 و 6 گیگ رم و 64 یا 128 گیگ حافظه داخلی به‌صورت پیش‌فرض روی دو مدل از نوکیا 8 سِت خواهد شد.

دوربین اصلی 24 مگاپیکسلی پرقدرت مجهز به فناوری HRM است که شبیه آن را در هوآوی p9 دیده‌ایم. دوربین جلو نیز 12 مگاپیکسل مخصوص سلفی بازها طراحی‌شده است.

همچنین اسپیکر دوبانده روی گوشی نصب می‌شود تا بخش صوتی گوشی مجهز به فناوری دالبی باشد.

از سوی دیگر کمپانی HMD که لایسنس برند نوکیا را برای 10 سال از مایکروسافت گرفته است پیش‌فروش نوکیا 6 را از طریق سایت JD.com آغاز کرده و در ساعات اولیه رکورد پیش‌فروش 250 هزار گوشی (قیمت زیر 245 دلار) را به ثبت رساند تا کاربران علاقه‌مند به برند نوکیا وفاداری خود را نشان دهند.

از روز 19 ژانویه نوکیا 6 در چین روانه بازار می‌شود.

نوکیا 8 / تصاویر زیر

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 622883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
    6 19
    این چه طرز طراحی مکان و نوع دروبین است؟دوربین برجسته به این گندگی ؟گوشی رو بخوای بذاری رو زمین تایپ کنی فکر کنم برات شروع کنه به رقصیدن از همین طرح برجسته بودن دوربین اونم تا این حد معلوم است چقدر گوشی افتضاحی هست.
    • مرتضی IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
      15 5
      خوب شما نخر و اینکه مطمئن باش یه شبه طراحی نشده که و حتما هدفی داره از این نوع طراحی بعد اگه متن بالا رو بخونی میفهمی که خوبم فروش رفته پس عمده مردم با نظر تو مخالفن
  • بی نام A1 ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
    11 4
    دوربیناش رو با کارل زایس نمی‌سازن؟ این که نشد نوکیا. از وقتی یادمه گوشی های نوکیا با کارل زایس بودن. از ان 95 به بالا.
  • ابوذر اسماعیلی A1 ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
    8 1
    سلام انتظار داشتم نوکیا بعد از چند مدت یه پای محکمی بذاره توی بازار خوبه... ارزش خرید داره ولی خب باید دید در عمل چکاره هست