وزیر کشور به معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی خود ماموریت داد گزارش جامع و دقیق از عملکرد دستگاه های ذیربط و معرفی قاصرین و مقصرین احتمالی حادثه ساختمان پلاسکو تهیه کند.

به گزارش خبرآنلاین  از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در پی وقوع وقوع حادثه تأسف بار ساختمان پلاسکو و پیرو دستور رئیس جمهوری،‌ وزیر کشور به معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزارت کشور مأموریت داد، گزارش جامع و دقیقی را از عملکرد دستگاه های ذیربط و معرفی قاصرین و مقصرین احتمالی تهیه و ارائه کند.

بنا بر این گزارش، در حکم دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی خطاب به خندان دل آمده است:

با توجه به وقوع حادثه تأسف بار ساختمان پلاسکو و پیرو دستور رئیس جمهور محترم به موجب این حکم به جنابعالی مأموریت داده می شود بررسی های لازم نسبت به علل و عوامل بروز این حادثه تلخ و تأسف آور با هماهنگی و همکاری اعضاء‌محترم ستاد مدیریت بحران کشور معمول و از عملکرد دستگاه های ذیربط و معرفی قاصرین و مقصرین احتمالی در اسرع وقت گزارش جامع و دقیق تهیه و به اینجانب ارائه کنید.

وزیر کشور همچنین در این حکم از تمام دستگاه های امدادی و خدماتی مرتبط با مدیریت بحران بوی‍ژه نیروهای خدوم آتش نشانی،‌ اورژانس،‌ نیروی انتظامی،‌ ارتش جمهوری اسلامی ایران،‌ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،‌ بسیج و کارکنان شریف شهرداری تهران قدردانی کرده است.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 625480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
    9 0
    تنها حرفي كه باورش سخت هست اينجا معرفي مقصر هست و چيزي كه اصلا باورش محاله برخورد با مقصر هست
  • محمد رضا IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
    5 1
    مقصرین اصلی شهرداری چی ها هستند که هر کدام با قیمتهای مختلف قابل خریدن هستند