خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می‌بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.


شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":

- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

 

 

46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 636708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
    5 0
    وضعیت آسفالت پل کریمخان فاجعه بار هست و عامل اصلی ترافیک در این خیابان شهرداری کجاست؟
  • کورش ریسی IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
    1 0
    سلام بنده ساکن خیابان شهید بهشتی خیابان اندیشه اندیشه 1 شرقی هستم از حدود یکسال پیش که خط ویژه اتوبوسرانی از محور شمال به جنوب خیابان شریعتی افتتاح شده زندگی ما هم تیره و تار شده زیرا:این خط ویژه باعث فشردگی خیابان و به طبع آن ترافیک شده و اتمبیلها به لحاظ فرار از ترافیک وارد این خط ویژه شده و به جای ورود به خیایابان عباس آباد شهید بهشتی وارد اندیشه 1 شرقی میشوند اون هم با چه سرعت سراسام آوری خلاصه ما اهالی نه آرامش روانی داریم نه جسمی و جانی همین هفته پیش یکی از این خودروهای عبوری با ماشین یکی از همسایه ها برخورد کرد ماشین بنده خدا دو تیکه شد انقدر که سرعتیش زیاد بود بارها به راهور منطقه 7 ترافیک شهرداری منطقه 7 مراجعه و حتی خواستار مسدود شدن کوچه از طرف شریعتی شدند اما افاقه نکرد
  • بی نام IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
    1 0
    بیمارستانهای دولتی تا کی قرار است از زیر خدمات دهی به افراد سنگین وزن در بروند؟؟؟ الان انجام انواع تستهای سی تی اسکن، ام آر آی، اسکن هسته ای قلب، تست ورزش و سی تی آنژیوگرافی برای افراد سنگین وزن در بیمارستانهای دولتی غیر ممکن است و در صورت لزوم باید با هزینه آزاد در برخی بیمارستانهای خصوصی انجام بگیرد. مثلا سی آنژیوگرافی عروق کرونر در بیمارستانهای دولتی حدود 200 هزار تومان هزینه دارد ولی در بیمارستان خصوصی بالغ بر یک میلیون تومان. خب مگر افراد سنگین وزن آدم نیستند؟ بیمه و مالیات و عوارض و ... نمیدهیم؟ اگر بودجه رفتن بهبخش خصوصی را نداشته باشیم باید بنشینیم تا بیماریمان به مراحل آخر برسد تا شاید بیمارستانهای دولتی کاری برایمان بکنند؟
  • ب A1 ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
    1 0
    سلام ما در تاریخ 13 تیر برای وام ازدواج ثبت نام کردیم و در فرم آنلاین پست بانک را انتخاب کردیم. هنوز پس از حدود 8 ماه حتی تعیین شعبه نشده است. پس خبری که این اواخر اعلام میکرد که وام ازدواج یک ماهه پرداخت میشود، چه شد؟
  • بازنشسته فرهنگی A1 ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
    1 0
    با سلام وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد ردیف اعتباری پاداش آخر خدمت فرهنگیان بازنشسته 95 در بودجه 96 دیده نشده است؟؟؟
  • بی نام IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
    1 0
    بعد از کلی دوندگی حکم مسدودی حسابهای یک کلاهبردار که تعداد زیادی حساب دارد را از دادگاه گرفته ام. من ساکن شهرستان هستم و گفتند نامه را باید بصورت دستی به بانک مرکزی تهران تحویل دهم. امکان آمدن به تهران را نداشتم و نامه دادگاه را به یکی از اقوام دادم که به بانک مرکزی تهران تحویل دهد اما در بانک مرکزی نامه دادگاه را تحویل نگرفته اند و گفته اند خود شخص باید نامه را تحویل دهد. حالا تکلیف من چیست؟من امکان آمدن به تهران را ندارم.چرا این کار از طریق پست ، فکس و یا روش های دیگری انجام نمیگیرد؟