۰ نفر
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰

کتاب دو جلدی «توسعه اقتصادی» نوشته ای.واین نافزیگر با محوریت توسعه اقتصادی در منطقه آسیا، آفریقا و اروپای شرقی روانه بازار کتاب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نشر نی، کتاب «توسعه اقتصادی» نوشته ای. واین نافزیگر را با ترجمه غلامرضا و امیر آزاد روانه بازار نشر کرده است.

این کتاب به‌منظور افزایش شناخت دانشجویان علم اقتصاد، پژوهندگان اقتصاد توسعه و استادانی که به تدریس اقتصاد توسعه اشتغال دارند وعلاقه‌مند به گشودن بحث‌های تازه در این زمینه‌اند، تألیف شده است.

نافزیگر، استاد ممتاز دانشگاه ایالتی کانزاس در این کتاب به تجزیه و تحلیل اقتصادهای رو به توسعه‌ آسیا، آفریقا و اروپای شرقی، مرکزی که حدود ۸۵ درصد جمعیت رو به توسعه‌ جهان را در خود جای داده‌اند، می‌پردازد.

نویسنده در این کتاب مسائل اروپای شرقی و مرکزی و اتحاد شوروی سابق، فروپاشی سوسیالیسم دولتی و گذار به اقتصاد آزاد و اصلاحات اقتصادی این کشورها و نیز گذار چین به اقتصاد بازار را تحلیل می‌کند.

نافزیگر علاوه بر مسائل کشورهای در حال صنعتی‌شدنِ شرق آسیا، به مشکلات حاد کشورهای جنوب صحرای آفریقا می‌پردازد و درعین‌حال تأکید می‌کند که مسائل نپال، میانمار (برمه)، کامبوج و هائیتی به‌اندازه‌ مشکلات آفریقا جدی‌اند.

در این کتاب، نویسنده ابتدا به تشریح و توضیح توسعه اقتصادی می‌پردازد و سپس عوامل موثر در این زمینه را معرفی می‌کند.

«توسعه اقتصادی» در دو جلد و به قیمت 60 هزار تومان توسط نشر نی روانه بازار کتاب شده است.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 637093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =